0% (0 رای)

توضیحات فیلم

انیمیشن شهر بزرگ گرین ها: تعطیلات فضایی به کارگردانی آنا اوبرایان و دن پاونمایر در سال 2024 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن و اکشن می‌باشد.

در این فیلم بازیگرانی همچون جک مک بریر، وندی مک‌لندون کاوی، رنی الیس گولدزبری، جو لو ترولیو، چری اوتری، ریون سیمونه، آنا آکانا، آرتمیس پبدانی، زنو رابینسون، ماریو هرینگتون، باب جولز، کریس هاتون، اسکات کلی و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان انیمیشن شهر بزرگ گرین ها: تعطیلات فضایی

داستان این انیمیشن درباره ی کریکت گرین، پسر پرماجراجو و عاشق هیجان خانواده‌ی گرین که با نقشه‌ای جسورانه و فریب دادن خانواده‌اش، آن‌ها را به سفری فضایی هیجان‌انگیز دعوت می‌کند. سفری که قرار است خاطرات فراموش‌نشدنی برایشان رقم بزند. اما این سفر فضایی، مطابق برنامه پیش نمی‌رود. هرج و مرجی عظیم در کهکشان به راه می‌افتد و شهر بزرگ گرین در معرض خطر نابودی توسط یک فاجعه‌ی کهکشانی قرار می‌گیرد. در این شرایط بحرانی، کریکت باید با کنار گذاشتن اختلافاتش با پدرش، بیل، شجاعت و ذکاوت خود را به کار بگیرد تا خانواده‌اش و شهر بزرگ گرین را از این خطر نجات دهد.

درباره انیمیشن شهر بزرگ گرین ها: تعطیلات فضایی

انیمیشن شهر بزرگ گرین‌ها: تعطیلات فضایی، در تاریخ 6 ژوئن 2024، ابتدا از شبکه دیزنی چنل در آمریکا پخش شد و سپس در تاریخ 7 ژوئن، به صورت اینترنتی از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس در سراسر دنیا در دسترس قرار گرفت. این انیمیشن جذاب و پرهیجان، تماشاگران را به سفری هیجان‌انگیز در کهکشان می‌برد. این انیمیشن براساس مجموعه تلویزیونی محبوب شهر بزرگ گرین‌ها ساخته شده است که از سال 2018 در حال پخش است.

شما می توانید این انیمیشن با بهترین کیفیت و با لینک مستقیم از طریق ویدو دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود انیمیشن کارتون شهر بزرگ گرین ها: تعطیلات فضایی
دانلود رایگان انیمیشن کارتون شهر بزرگ گرین ها: تعطیلات فضایی

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن کارتون شهر بزرگ گرین ها: تعطیلات فضایی Big City Greens the Movie: Spacecation

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟