دانلود فیلم کاموی طلایی Golden Kamuy 2024

دانلود فیلم کاموی طلایی Golden Kamuy 2024 قانونی

دانلود فیلم کاموی طلایی

، ،
N/A
127 دقیقه
دوبله فارسی
کارگردان:

داستان فیلم

در اوایل قرن بیستم، در مرز هوکایدو، سرزمینی پوشیده از برف و یخ، داستانی حماسی آغاز می‌شود. سایچی سوگیموتو، یک کهنه سرباز جنگ، به دنبال گنجی دزدیده شده می‌گردد که زمانی متعلق به قبیله آینو بوده است. او در این مسیر با آسیرپا، دختری از قبیله آینو، متحد می‌شود و با گروهی از قانون‌شکنان بی‌رحم روبرو می‌شوند که به دنبال تصاحب گنج برای خود هستند. سایچی و آسیرپا به زودی متوجه می‌شوند که نوپرا، قاتل بی‌رحم قبیله آینو، قبل از دستگیری، طلاها را در مکانی امن در هوکایدو پنهان کرده است. اما نوپرا راز گنج را به 24 زندانی مختلف خالکوبی کرده و هر زندانی فقط بخشی از نقشه را در اختیار دارد. برای یافتن گنج، سایچی و آسیرپا باید این 24 زندانی را پیدا کنند و نقشه را دوباره از نو بسازند. اما این سفر آسان نخواهد بود. خطرات و چالش‌های متعددی در انتظار آنهاست. آنها باید با طبیعت خشن هوکایدو و دشمنان بی‌رحم روبرو شوند و برای زنده ماندن و یافتن گنج، تمام توان خود را به کار بگیرند.

درباره فیلم

فیلم کاموی طلایی در ژانر اکشن ، تاریخی به کارگردانی شیگی‌اکی کوبو و نویسندگی ساتورو نودا، محصول کشور ژاپن و در سال 2024 ساخته شده است. کنته یامازاکی، آنا یامادا، هیروکی ناری‌می‌یا، کنتارو ساکاگوچی، ماساکی اوکادا، تاکه‌شی کانشیرو و ... از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به هنرمندی پرداخته اند.

فیلم کاموی طلایی در ژانر اکشن ، تاریخی به کارگردانی شیگی‌اکی کوبو و نویسندگی ساتورو نودا، محصول کشور ژاپن و در سال 2024 ساخته شده است.
کنته یامازاکی، آنا یامادا، هیروکی ناری‌می‌یا، کنتارو ساکاگوچی، ماساکی اوکادا، تاکه‌شی کانشیرو و … از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به هنرمندی پرداخته اند.

داستان فیلم کاموی طلایی

در اوایل قرن بیستم، در مرز هوکایدو، سرزمینی پوشیده از برف و یخ، داستانی حماسی آغاز می‌شود. سایچی سوگیموتو، یک کهنه سرباز جنگ، به دنبال گنجی دزدیده شده می‌گردد که زمانی متعلق به قبیله آینو بوده است. او در این مسیر با آسیرپا، دختری از قبیله آینو، متحد می‌شود و با گروهی از قانون‌شکنان بی‌رحم روبرو می‌شوند که به دنبال تصاحب گنج برای خود هستند.

سایچی و آسیرپا به زودی متوجه می‌شوند که نوپرا، قاتل بی‌رحم قبیله آینو، قبل از دستگیری، طلاها را در مکانی امن در هوکایدو پنهان کرده است. اما نوپرا راز گنج را به 24 زندانی مختلف خالکوبی کرده و هر زندانی فقط بخشی از نقشه را در اختیار دارد. برای یافتن گنج، سایچی و آسیرپا باید این 24 زندانی را پیدا کنند و نقشه را دوباره از نو بسازند.

اما این سفر آسان نخواهد بود. خطرات و چالش‌های متعددی در انتظار آنهاست. آنها باید با طبیعت خشن هوکایدو و دشمنان بی‌رحم روبرو شوند و برای زنده ماندن و یافتن گنج، تمام توان خود را به کار بگیرند.

کاموی طلایی، سریالی پرماجرا و هیجان‌انگیز است که شما را به سفری در تاریخ و فرهنگ ژاپن می‌برد. این سریال با داستانی جذاب، شخصیت‌های به یاد ماندنی و تصاویر خیره کننده، شما را تا انتها مجذوب خود خواهد کرد.

درباره فیلم

فیلم کاموی طلایی، اقتباسی از مانگای مشهور به همین نام، شما را به سفری در اعماق تاریخ و فرهنگ ژاپن می‌برد. این فیلم به کارگردانی شیگی‌اکی کوبو و نویسندگی ساتورو نودا، با ترکیب عناصری از ماجراجویی، درام و تاریخ، داستانی جذاب و پرهیجان را به تصویر می‌کشد.

داستان فیلم در اوایل قرن بیستم در هوکایدو، سرزمینی پوشیده از برف و یخ، روایت می‌شود. سایچی سوگیموتو، یک کهنه سرباز جنگ، به دنبال گنجی دزدیده شده می‌گردد که زمانی متعلق به قبیله آینو بوده است. او در این مسیر با آسیرپا، دختری از قبیله آینو، متحد می‌شود و با گروهی از قانون‌شکنان بی‌رحم روبرو می‌شوند که به دنبال تصاحب گنج برای خود هستند.

کاموی طلایی، فقط یک فیلم ماجراجویی ساده نیست، بلکه نگاهی عمیق به تاریخ و فرهنگ قوم آینو نیز دارد. این فیلم به شما کمک می‌کند تا با آداب و رسوم، زبان و نحوه زندگی این قوم باستانی آشنا شوید.

علاوه بر داستان جذاب و شخصیت‌های به یاد ماندنی، کاموی طلایی از نظر بصری نیز فیلمی چشم‌نواز است. مناظر خیره کننده هوکایدو و فیلمبرداری عالی، تماشای این فیلم را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل کرده است.

  • زبان: ژاپنی
  • نویسنده: Tsutomu Kuroiwa, Satoru Noda
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود فیلم کاموی طلایی
دانلود رایگان فیلم کاموی طلایی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟