0% (0 رای)
73

توضیحات فیلم

مهاجرت، انیمیشنی کمدی و ماجراجویانه محصول سال ۲۰۲۳ است که توسط استودیو ایلومینیشن، خالق آثاری محبوب مانند “من نفرت‌انگیز” و “پادشاه شیر” ساخته شده است. این انیمیشن جذاب توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده و بنجامین رنر، کارگردان نام‌آشنا، کارگردانی آن را بر عهده داشته است. مایک وایت، نویسنده مشهور، نیز نگارش فیلمنامه این انیمیشن را انجام داده است.

کومیل نانجیانی، الیزابت بنکس،

داستان انیمیشن مهاجرت

داستان خانواده‌ای از اردک‌ها را دنبال می‌کند که برای گذراندن زمستان، راهی سفری پرهیجان به سوی جنوب می‌شوند. پدر خانواده، “هنک” اردکی سخت‌گیر و محافظه‌کار است که به شدت به سنت‌ها پایبند است و هر ساله به همان مکان همیشگی در جنوب مهاجرت می‌کند. اما “ابی” همسر هنک و سه جوجه اردکشان، “چیک” ، “پتی” و “بیلی” از این سفر تکراری خسته شده‌اند و به دنبال تجربه سفری جدید و هیجان‌انگیز هستند.

در آستانه مهاجرت، ابی و جوجه‌ها تصمیم می‌گیرند نقشه ای بکشند و هنک را متقاعد کنند تا مسیر همیشگی را تغییر دهد و به سفری ماجراجویانه به سوی جنوب برود. آنها با کمک “پدربزرگ” اردکی شوخ طبع و با تجربه، نقشه ای دقیق طراحی می‌کنند و سفری پرماجرا و پرهیجان را آغاز می‌کنند. در طول سفر، خانواده اردک با چالش‌ها و خطرات متعددی روبرو می‌شوند. آنها از طوفان سهمگینی عبور می‌کنند، با شکارچیان حیله‌گر روبرو می‌شوند و در باتلاقی خطرناک گرفتار می‌شوند. اما در هر چالشی، با کمک یکدیگر و با اتکا به شجاعت و خلاقیت خود، بر مشکلات غلبه می‌کنند.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود انیمیشن مهاجرت
دانلود رایگان انیمیشن مهاجرت با زیرنویس

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن مهاجرت – Migration

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟