دانلود انیمه آسمان آبی او – Her blue sky

دانلود انیمه آسمان آبی او – Her blue sky قانونی

دانلود انیمه آسمان آبی او – Her blue sky

106 دقیقه
دوبله فارسی + زیرنویس

داستان فیلم

دانش آموز سال دوم دبیرستان Aoi Aioi یک نوازنده مشتاق است. دوست پسر سابق خواهر بزرگترش آکان، شینوسوکه کانومورا، یک گیتاریست مبارز است. پدر و مادر آئوی و آکان 13 سال پیش در یک تصادف درگذشتند و آکان ...

درباره فیلم

انیمه آسمان آبی او در ژانر انیمیشن و درام به کارگردانی تتسویوکی ناگای در سال 2019 در ژاپن ساخته شده است.

انیمه آسمان آبی او (به انگلیسی: Her Blue Sky) انیمیشنی ژاپنی در ژانر درام، عاشقانه و رومنس محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی تاتسویوکی ناگایی و نویسندگی ماری اوکادا است.

تاتسویوکی ناگایی کارگردانی باتجربه و خلاق است که با ساخت انیمه‌های تحسین‌شده، نام خود را به عنوان یکی از بهترین کارگردانان انیمه در جهان مطرح کرده است. انیمه آسمان آبی او در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی مانند Awards of the Japanese Academy 2020 و Mainichi Film Concours 2020 کاندیدای دریافت دو جایزه معتبر شده است.

داستان آسمان آبی او

آئوی که همیشه تحت تاثیر خواهر بزرگترش، آکان، بوده، از کودکی به موسیقی علاقه داشته و آرزو دارد که روزی به یک نوازنده مشهور تبدیل شود. اما با ورود شینوسوکه، که به دنبال آرزوی خود برای تبدیل شدن به یک موسیقیدان راهی توکیو شده بود، آئوی به درک جدیدی از عشق، رویاها و گذر زمان می‌رسد.

این انیمه به دلیل داستان جذاب، انیمیشن‌های زیبا، موسیقی متن دلنشین و شخصیت‌های دوست‌داشتنی، به یکی از انیمه‌های محبوب سال ۲۰۱۹ تبدیل شده است.

  • جوایز: 2 برنده و 3 نامزدی
  • زبان: ژاپنی
  • نویسنده: Tatsuyuki Nagai, Mari Okada, Masayoshi Tanaka
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟