زمان پخش فیلم و سریال‌ها

زمان پخش دقیق فصل دوم سریال ونزدی – Wednesday (تریلر، حواشی و داستان)

ادامه سریال موفق  Wednesday از ماه مه ۲۰۲۴ در حال تولید است و خبرهای هیجان‌انگیزی درباره آن منتشر شده است. فصل اول این سریال به شدت محبوب شد و باعث شهرت بیشتر بازیگر اصلی آن، جنا اورتگا (Jenna Ortega)، به ویژه در ژانر ترسناک شد. با نزدیک شدن زمان پخش فصل دوم و ورود به ماجراجویی‌ها و رازهای جدید، اورتگا در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها کمی از آنچه که طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند را فاش کرد.

او گفت که در این فصل شخصیت‌های منفی جدید، توانایی‌های فراطبیعی تازه و فضای تاریک‌تری را خواهیم دید.

در ماه مه امسال، Netflix به‌طور رسمی خبر آغاز تولید فصل دوم را با انتشار عکسی از تمام بازیگران اعلام کرد. در این پست نوشته شده بود:

فصل دوم سریال ونزدی در حال تولید است. لطفاً برای بازیگران ما که اکنون شامل کریستوفر لوید (Christopher Lloyd)، استیو بوشمی (Steve Buscemi)، تاندیو نیوتون (Thandiwe Newton)، جوآنا لاملی (Joanna Lumley)، هیلی جوئل آزمنت (Haley Joel Osment)، هدر ماتارازو (Heather Matarazzo) و بیلی پایپر (Billie Piper) می‌شود، آرزوی موفقیت کنید!

همچنین یک کلیپ کوتاه دیگر منتشر شد که در آن دستی که در سریال به‌عنوان همدم وفادار Wednesday شناخته می‌شود، فیلمنامه‌های فصل دوم را به نمایش می‌گذارد. درحالی‌که این جزئیات کوچک طرفداران را مشتاق‌تر کرده است.

انتظارات از فصل دوم سریال Wednesday

پس از پایان فصل اول، سرنوشت تایر همچنان نامشخص است و Wednesday نسبت‌به وضعیت دوست‌پسر سابقش که به‌نوعی تبدیل به شخصیت منفی شده است، مشکوک می‌شود. فصل اول به‌طور ضمنی یک رابطه عاشقانه بین ونزدی آدامز و خاویر تورپ را مطرح می‌کند که شاید در فصل دوم به ثمر برسد. همچنین ونزدی یک پیام از یک شماره ناشناس دریافت می‌کند که نشان می‌دهد یک تعقیب‌کننده جدید دارد. علاوه‌بر پاسخ به این سوالات، انتظار می‌رود در فصل دوم، شاهد حضور بیشتر مادر Wednesday، مورتیشا آدامز (Morticia Addams,)، قدرت‌های او و رازهای بیشتری در شهر Jericho باشیم.

تاریخ پخش فصل دو سریال ونزدی

جدول پخش فصل دوم سریال ونزدی

ونزدی که فراتر از تمام انتظارات ظاهر شد، در ششم ژانویه 2023 برای فصل دوم تمدید گردید. این سریال نه‌تنها در فهرست بهترین سریال های نتفلیکس قرار گرفت، بلکه عنوان پربیننده‌ترین سریال سال ۲۰۲۲ را نیز به خود اختصاص داد.

نتفلیکس لیست کامل برنامه‌هایی که قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر کند را ارائه کرده است و سریال ونزدی – Wednesday در این لیست وجود ندارد. بااین‌حال نگران نباشید؛ این به این معنی نیست که این مجموعه محبوب لغو شده است، فقط به‌دلیل تأخیرهای ناشی از اعتصاب‌ها، شما باید تا سال ۲۰۲۵ برای تماشای آن صبر کنید.

  • شبکه پخش کننده فصل دوم سریال ونزدی : نتفلیکس
  • روز پخش ونزدی فصل 2 : 2025

پیشنهاد می‌کنیم مطالعه مقاله بهترین سریال های 2024 را از دست ندهید. شاید سریال محبوبی شبیه‌به ونزدی را بتوانید در لیست ارائه‌شده پیدا کنید تا سرگرم‌تان کند.

تریلر فصل 2 سریال ونزدی

علاوه‌بر بررسی تاریخ پخش فصل دوم سریال محبوب خارجی ونزدی، به تیزر منتشرشده این سریال خارق‌العاده هم اشاره کرده‌ایم که می‌توانید با تماشای آن با فضای فصل جدید بیشتر آشنا شوید. بااینکه نتفلیکس هنوز زمان دقیقی برای انتشار تریلر فصل دوم اعلام نکرده، اما برای سرگرم نگه‌داشتن مخاطبان، یک ویدیو کوتاه منتشر کرده است. در این ویدیو، ونزدی آدامز با صدایی طعنه‌آمیز می‌گوید:

در سراسر اینترنت، میلیون‌ها بار شکار شدم، تسخیر شدم و تقلیدم شد. عذاب خالص بود. متشکرم.

سپس، این ویدیو با تایید بازگشت ونزدی در فصل دوم سریال به پایان می‌رسد.

آنچه در فصل 1 ونزدی گذشت

در پایان فصل اول سریال، ونزدی که برای تعطیلات تابستانی به خانه بازمی‌گردد، پیام‌های تهدیدآمیزی دریافت می‌کند. این پیام‌ها شامل تصاویری از گفت‌وگوی ونزدی با تایلر در کافه و خاویر که یک گوشی جدید به او می‌دهد، است.

بنابراین پایان فصل اول سریال، دشمن مرموز دیگری را برای شخصیت اصلی در فصل دوم معرفی می‌کند و نشان می‌دهد که نقشه جوزف کراکستون برای ریشه‌کن کردن طردشدگان کاملاً خنثی نشده است. در معرفی شخصیت های سریال ونزدی هریک از شخصیت‌های این سریال محبوب را بررسی کرده‌ایم.

اسامی بازیگران ونزدی فصل 2 – Wednesday

پرسی هاینز وایت از فصل جدید ونزدی کنار گذاشته شده است، به ویژه پس از اتهامات جنسی که علیه او مطرح شد. او قرار بود در فصل دوم نقش دوست‌پسر احتمالی ونزدی را بازی کند، اما اکنون شرایط تغییر کرده است. از جمله بازیگرانی که در این فصل بازمی‌گردند می‌توان به جنا اورتگا، همدم محبوبش (دست – Thing)، کاترین زتا جونز (Catherine Zeta-Jones)، لوئیس گوزمن (Luis Guzman)، آیزاک اوردونز (Isaac Ordonez)، فرد آرمیزن (Fred Armisen)، گوندولین کریستی (Gwendoline Christie)، هانتر دوهان (Hunter Doohan)، اما مایرز (Emma Myers) و جوی ساندی (Joy Sunday) اشاره کرد.

برخی چهره‌های جدید نیز به این فصل اضافه شده‌اند، از جمله جوآنا لاملی (Joanna Lumley) در نقش Grandmama، بیلی پایپر (Billie Piper)، اوی تمپلتون (Evie Templeton)، اوون پینتر (Owen Painter)، نوآ تیلور (Noah Taylor) و تاندیو نیوتون (Thandiwe Newton).

جوایز سریال ونزدی

از زمان پخش، این سریال به یکی از پربیننده‌ترین عناوین نتفلیکس تبدیل شد و موفق‌به کسب ۱۲ نامزدی امی شد. دراین‌میان، جنا اورتگا نامزد بهترین بازیگر زن و سریال نیز نامزد بهترین سریال کمدی شد.

سوالات متداول:

1) فصل دوم ونزدی چند قسمت است ؟

از آنجایی‌که فصل اول 8 قسمتِ یک ساعت بود، انتظار می‌رود فصل دوم سریال ونزدی نیز به‌همین روال باشد؛ اما صحبت قطعی‌ای درباره تعاد قسمت‌های فصل جدید گفته نشده است.

2) فصل دوم ونزدی کی میاد ؟

درحال‌حاضر تاریخ دقیق اکران ونزدی فصل 2 قسمت 1 مشخص نیست و به‌محض اعلام این مقاله به‌روزرسانی می‌شود.

4.2/5 - (10 امتیاز)

زهرا ظریفی

من بیش از یک ساله که در زمینه سئو، محتوا و سئومحتوا فعالیت می‌کنم و مشتاق هستم تا جدیدترین مباحث تو این حوزه رو یادبگیرم و تجربیات بیشتری کسب کنم. داستان و علاقه من با یه پروژه برندسازی شخصی شروع شد و حالا من دنباله‌رو این تجربه هستم.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا