از زبان شما

مشتری مداری واقعی با کمک باشگاه مشتریان تارگت

تا حالا شده از یه فروشگاه یا برند خرید کنی و حس کنی فقط یه عددی؟ انگار نه انگار که وقت گذاشتی، خرید کردی یا حتی نظرت برامشون مهمه. اما اون‌وقتی که یه برند برات پیام می‌فرسته، تولدت رو تبریک می‌گه، یا یه تخفیف اختصاصی برات کنار می‌ذاره، حس خوبی بهت دست نمی‌ده؟ این دقیقا همونجاست که مشتری‌مداری واقعی خودش رو نشون می‌ده؛ نه تو شعار، بلکه تو عمل.

باشگاه مشتریان تارگت دقیقا با همین رویکرد شکل گرفته؛ اینکه مشتری فقط خریدار نباشه، بلکه یه عضو ارزشمند از خانواده‌ی برند باشه. نکته مهم اینه که باشگاه مشتریان تارگت مثل همه باشگاها نیست! بیاین بهتون بگیم این باشگاه دقیقا چطوریه.

مشتری‌مداری واقعی یعنی چی؟

مشتری‌مداری واقعی فقط این نیست که لبخند بزنی یا بگی “ممنون از خریدتون”. مشتری مداری یعنی بدونی کی مشتری چی می‌خواد، قبل از اینکه خودش حتی بخواد دنبالش بگرده. یعنی وقتی مشتری سراغت میاد، احساس کنه براش ارزش قائلی، نه اینکه فقط بخوای پولشو بگیری و خداحافظ. مشتری‌مداری واقعی یعنی رابطه بسازی، نه فقط یه تراکنش ساده. یعنی مشتری تو رو انتخاب کنه چون بهش احترام می‌ذاری، نه فقط چون اجناس ارزون‌تری داری.

چرا مشتری‌ها دیگه فقط دنبال خرید نیستن؟

امروزه مشتریا فقط دنبال این نیستن که یه چیزی بخرن و برن پی کارشون. اونا می‌خوان تجربه بخرن! دوست دارن حس خوبی از خرید داشته باشن، دوست دارن دیده بشن، شنیده بشن، حس کنن خاصن. وقتی یه مشتری یه تخفیف اختصاصی تولد ازت می‌گیره یا یه پیامک تشکر بابت خرید، تو ذهنش می‌مونه. یعنی داری بهش نشون می‌دی که برات مهمه. اینجاست که دیگه فقط فروشنده نیستی؛ می‌شی همراه مشتری.

باشگاه مشتریان چیه و چه کاری برامون می‌کنه؟

باشگاه مشتریان یه جور پل ارتباطیه بین تو و مشتری‌هات. کمک می‌کنه بدونی کیا ازت خرید می‌کنن، چند بار میان، چقدر خرج می‌کنن و چی براشون جذابه. حالا اگه این پل هوشمند هم باشه، دیگه نور علی نوره! باشگاه مشتریان می‌تونه مشتری‌ها رو به خریدهای بعدی تشویق کنه، تخفیف بده، جایزه بده یا تو روز تولدشون یه پیام خوشگل براشون بفرسته. خلاصه‌ش اینکه یه ابزار قدرتمند برای مشتری‌مداری واقعی‌ـه.

وقتی دستگاه پوز می‌تونه کار باشگاه مشتریان رو هم بکنه!

حالا فکرشو بکن دستگاه پوزت خودش تبدیل بشه به یه ابزار مشتری‌مداری. یعنی هم پول بگیره، هم شماره مشتری رو ثبت کنه، هم براش امتیاز جمع کنه! دیگه نیاز نیست کلی اپلیکیشن جداگانه نصب کنی یا فرم‌های کاغذی پُر کنی. با یه پرداخت ساده، شماره موبایل مشتری ثبت می‌شه، اطلاعاتش ذخیره می‌شه و کارت بانکی‌ش می‌شه کلید ورود به باشگاه مشتریان. این دقیقا همون کاریه که «تارگت» برات انجام می‌ده!

تارگت چطور این نیازو به‌خوبی جواب داده؟

تارگت یه جور شاه‌کلیده برای هر کسب‌وکاری که می‌خواد مشتری‌مداری رو درست و حسابی اجرا کنه. این دستگاه پوز فقط پول نمی‌گیره؛ باهاش می‌تونی باشگاه مشتریان حرفه‌ای راه بندازی. می‌تونی پاداش بدی، تخفیف تولد تعریف کنی، خرید بعدی مشتری رو شیرین‌تر کنی و کلی کار دیگه. تازه همه اینا بدون دردسر، اتومات و با چند تا کلیک ساده انجام می‌شه. تارگت دقیقاً اون چیزیه که همه کسب‌وکارای باهوش باید داشته باشن.

مزایای دستگاه پوز باشگاه مشتریان تارگت برای کسب‌وکارها

مزایای دستگاه پوز باشگاه مشتریان تارگت برای کسب‌وکارها

اولین مزیتش اینه که مشتری رو نگه می‌داره. یعنی کسی که یه بار ازت خریده، دلیل پیدا می‌کنه که دوباره بیاد. دوم اینکه بهت اطلاعات دقیق می‌ده؛ بدونی کیا دارن ازت خرید می‌کنن و چطور. سوم اینکه باعث می‌شه برندت تو ذهن مشتری بمونه. وقتی براش پیام می‌فرستی، تولدش رو تبریک می‌گی یا بهش تخفیف می‌دی، حس خوبی ازت می‌گیره. همه اینا یعنی مشتری‌مداری در عمل، نه فقط شعار.

تجربه‌ی خرید به‌یاد‌موندنی برای مشتری، فقط با یه رسید ساده

تا حالا شده از یه فروشگاه بیای بیرون و تا چند وقت بعدش حس خوب اون خرید باهات بمونه؟ معمولاً اون حس خوب به خاطر یه رفتار درست یا یه چیز کوچیکه. با تارگت، حتی یه رسید خرید ساده می‌تونه باعث یه تجربه‌ی خاص بشه. چون پشت اون رسید، یه تخفیف هست، یه پیام تولد هست، یا حتی یادآوری اینکه دفعه بعد بازم خوشحال می‌شن ببیننت. همینه که مشتری‌مداری واقعی رو می‌سازه.

افزایش وفاداری مشتری، بدون نیاز به اپلیکیشن و دردسر

خیلی از مشتری‌ها حوصله نصب اپلیکیشن ندارن. حتی اگه نصب هم بکنن، چند وقت دیگه پاکش می‌کنن. ولی تارگت یه راه باهوش‌تر داره. بدون اینکه مشتری کاری بکنه، تو از طریق شماره موبایلش و کارت بانکیش می‌تونی بهش تخفیف بدی، پیام بدی یا تشویقش کنی به خرید. اینطوری مشتری هم راحت‌تره، هم بیشتر جذب می‌شه، چون همه چیز براش ساده و بی‌دردسره.

گزارش‌گیری و تحلیل رفتار مشتری‌ها با دستگاه پوز تارگت

یکی دیگه از شاهکارای تارگت، امکان گزارش‌گیری از تراکنش‌ها و رفتار مشتریاست. تو اپلیکیشن تارگت می‌تونی آمار فروش روزانه، هفتگی و ماهانه رو ببینی. می‌تونی بفهمی کِی شلوغ‌تر فروختی، کِی مشتریا کمتر خرید کردن. این اطلاعات کمکت می‌کنه برای آینده بهتر برنامه‌ریزی کنی.

راه‌اندازی باشگاه مشتریان با تارگت چقدر آسونه؟

راه‌اندازی باشگاه مشتریان با تارگت چقدر آسونه؟

باور نمی‌کنی چقدر آسونه! فقط کافیه دستگاه رو بخری، ثبت‌نام کنی و یکی از طرح‌های تخفیفی تارگت رو انتخاب کنی. از همون لحظه، باشگاه مشتریان تو راه‌اندازی می‌شه. مشتری که خرید می‌کنه، شماره‌شو وارد می‌کنه، سیستم همه اطلاعات رو ثبت می‌کنه و از خرید بعدی، مزایاش شروع می‌شن.

پشتیبانی و خدمات بعد از فروش؛ خیال راحت با تیم تارگت

وقتی یه دستگاه یا سرویس می‌خری، مهم‌تر از خود اون وسیله، پشتیبانی بعدشه. تیم تارگت دقیقا اینجاست که می‌درخشه. از راه‌اندازی اولیه گرفته تا آموزش استفاده، حتی اگه یه سؤال ساده هم داشته باشی، پشتیباناش هستن تا کمک کنن. این یعنی خیال راحت. یعنی بدونی تنها نیستی. یعنی یه تیم پشتته که واقعا به مشتری‌مداری اعتقاد داره.

مشتری‌مداری به سبک جدید، یعنی تارگت

دیگه دوران فرم‌ پر کردن و کارت باشگاه فیزیکی گذشته. الان دیگه مشتری‌مداری یه سبک زندگیه. یه رویکرده. و تارگت دقیقاً این سبک جدید رو آورده جلوی پات. با یه دستگاه پوز ساده، می‌تونی باشگاه مشتریان حرفه‌ای راه بندازی، مشتری‌ها رو خوشحال کنی و فروشت رو بالا ببری. یعنی با یه تیر، چند نشون. مشتری‌مداری به سبک تارگت یعنی هوشمند، ساده، مؤثر و همیشه در دسترس!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا