بیوگرافی و تاریخچهبازیگران

بیوگرافی شهاب در فیلم پدر آن دیگری | بیوگرافی مهدیار عزیزی بازیگر خردسال سینما

شهاب در فیلم پدر آن دیگری کیست؟ بیوگرافی مهدی عزیزی

مهدی یار عزیزی یا مهدی عزیزی بازیگر خردسال فیلم پدر آن دیگری است که در نقش شهاب در این فیلم ظاهر شده است. دراین مقاله از ویدو به بیوگرافی شهاب در فیلم پدر آن دیگری پرداخته‌ایم. همراه ما باشید.

فیلم “پدر آن دیگری” به کارگردانی و تهیه‌کنندگی یدالله صمدی و نویسندگی یدالله صمدی و حسین مهکام در سال ۱۳۹۳ تولید شد. این فیلم داستان یک کودک را روایت می‌کند که حتی در شش سالگی هنوز قادر به صحبت کردن نیست و برخی از افراد او را مسخره می‌کنند. همچنین در خانواده بیشتر به برادر بزرگترش توجه می‌شود.

بیوگرافی شهاب در فیلم پدر آن دیگری | بیوگرافی مهدیار عزیزی بازیگر خردسال سینما

بیوگرافی مهدیار عزیزی

مهدیار عزیزی، بازیگر متولد ۱۶ آذر ۱۳۸۶ در زمینه سینما، تئاتر و تلویزیون در ایران فعالیت می‌کند. در سال ۱۳۹۳، وی برای اولین بار در فیلم سینمایی “پدر آن دیگری” به کارگردانی یدالله صمدی، در نقشی بازی کرد.

در سال ۱۳۹۷ در فیلم “تخته گاز” به کارگردانی محمد آهنگرانی و در فیلم “گیلدا” به کارگردانی و نویسندگی امید بنکدار و کیوان علیمحمدی نیز حضور داشته است. همچنین، مهدیار عزیزی تجربه بازی در تئاتر را نیز داراست و از جمله کارهای او می‌توان نمایش “یک سیب برای دونفر” را نام برد.

فیلم و سریال های مهدی عزیزی

فیلم و سریال های مهدی عزیزی

  • یک سیب برای دونفر
  • تخته گاز
  • گیلدا
  • پدر آن دیگری

شهاب در فیلم پدر آن دیگری کیست؟ بیوگرافی مهدی عزیزی

پیج اینستاگرام شهاب در فیلم پدر آن دیگری

با آیدی mahdiyarazizi4 می‌توانید به پیج اینستاگرام مهدیار عزیزی دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

1/5 - (1 امتیاز)

زهرا ظریفی

من بیش از یک ساله که در زمینه سئو، محتوا و سئومحتوا فعالیت می‌کنم و مشتاق هستم تا جدیدترین مباحث تو این حوزه رو یادبگیرم و تجربیات بیشتری کسب کنم. داستان و علاقه من با یه پروژه برندسازی شخصی شروع شد و حالا من دنباله‌رو این تجربه هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا