بیوگرافی و تاریخچهافراد مشهور

بیوگرافی میا خلیفه بلاگر و بازیگر آمریکایی کیست؟ + همسر و تصاویر جدید

میا خلیفا کیست؟

میا خلیفه، معروف به میا کالیستا، یک مدل و بلاگر اهل لبنان است. او در تاریخ ۱۰ فوریه ۱۹۹۳ متولد شد و در حال حاضر ۳۰ سال سن دارد. میا در حوزه فضای مجازی فعالیت می‌کند و به عنوان مفسر ورزشی نیز شناخته می‌شود. او به دلیل حمایت از حماس و فلسطین، همواره مورد توجه رسانه‌های اروپایی قرار گرفته است و برخی مشکلات برای او ایجاد کرده‌اند.

بیوگرافی میا خلیفه بلاگر و بازیگر آمریکایی کیست؟ + همسر و تصاویر جدید

Academy 700 85

از کودکی تا ازدواج میا خلیفا

در زمان تحصیلات خود، میا خلیفه به همراه خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کرد و در دانشگاه الپاسو در تگزاس تحصیلات خود را ادامه داد. او در حال حاضر به عنوان یک بلاگر در فضای مجازی فعالیت می‌کند.

در زمان دبیرستان، میا خلیفه با همکلاسی خود ازدواج کرد، اما این ازدواج بسیار کوتاه مدت بود و در سال ۲۰۱۴ جدا شدند. در سال ۲۰۱۹، او با یک مرد آمریکایی دیگر ازدواج کرد.

همسز میا خلیفا

میا خلیفه در گذشته همراه با گیلبرت آریناس یک برنامه ورزشی روزانه را در کانال خبری Complex News در یوتیوب داشتند. اما این برنامه در سال ۲۰۱۸ پایان یافت.

عشق و علاقه به لبنان

میا خلیفه علاقه زیادی به کشور مادری‌اش، لبنان، دارد و در حوادثی که برای این کشور رخ می‌دهد، تلاش می‌کند تا به هموطنانش کمک کند و کمک‌های انسان‌دوستانه ارائه دهد.

حمایت از مردم فلسطین و حواشی پس از آن

بعد از ابراز حمایت از حماس در حملاتی علیه اسرائیل در سال ۲۰۲۳، میا خلیفه توسط نشریات و مجلات اروپایی تحریم شد و همکاری‌هایش با آنها قطع شد. به عنوان مثال، مجله پلی بوی در سال ۲۰۲۱ قراردادی برای مدلینگ با میا خلیفه بسته بود، اما به دلیل حمایت او از حماس و فلسطین، قرارداد را لغو کرد و تصاویر و مصاحبه‌های مربوط به او را از مجله حذف کرد.

به گزارش بی بی سی میا خلیفه در متنی که در توییتر به اشتراک گذاشته بود نوشته بود:

اگر بتوانید وضعیت فلسطین را ببینید و در کنار فلسطینی‌ها نباشید در طرف اشتباه در کنار آپارتاید هستید و این موضوع را تاریخ به مرور زمان نشان خواهد داد.»

تحریم و جنجال علیه میا خلیفا

تحریم و جنجال علیه میا خلیفا

همچنین، برخی از کاربران درخواست کرده‌اند تا یوتیوب کانال خبرنگاری مرتبط با میا خلیفه را مسدود کند میا خلیفه سابقا بازیگر فیلم های مستهجن به مدت کوتاهی بوده است و از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ فعالیت می‌کرد. او در اکتبر ۲۰۱۴ وارد این صنعت شد و بسیار زود به شهرت رسید. او در حدود چهار ماه در این صنعت فعالیت کرد و در سال ۲۰۱۵ از آن کناره گرفت.

پس از آن، میا خلیفه به تبلیغات و فعالیت در رسانه‌های اجتماعی روی آورد. او در حساب‌های رسانه اجتماعی خود محتواهای متنوعی را انتشار می‌دهد و به عنوان یک شخصیت عمومی در فضای مجازی شناخته می‌شود.

مهم است بدانید که مطالبی که دربارهٔ میا خلیفه منتشر می‌شود، ممکن است براساس رویدادها یا اظهارنظرهای قدیمی و ناشناس باشد. در هر صورت، اطلاعات مربوط به فعالیت‌های جدید وی ممکن است به روز نباشد.

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا