اخبار سینما و هنرمندان ایرانیاخبار فیلم و سریال

عکس های عروسی بهرام رادان و مینا مختاری لو رفت + آلبوم تصاویر

اولین تصاویر مینا مختاری در لباس عروس و در کنار همسرش بهرام رادان منتشر شد. بهرام رادان ۸ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ است. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مدیریت بازرگانی به اتمام رسانده است. بازیگری، خوانندگی و تهیه کنندگی موسیقی ایرانی از فعالیت‌های این هنرمند خوش ذوق به شما می‌رود. داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، واروژ کریم مسیحی، پوران درخشنده و رخشان بنی اعتماد از هنرنمایی‌های بهرام رادان در عرصه سینما است. در ادامه همراه با ویدو باشید.

baharam radan

بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان متولد ۸ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ در تهران است. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه آزاد و در رشته مدیریت بازرگانی گذرانده است.

بهرام رادان در زمینه بازیگری، خوانندگی و تهیه کنندگی فعالیت داشته و فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده است. بهرام رادان با نقش آفرینی در فیلم شور عشق وارده دنیای فیلم و سینما شد و با بازی در فیلم‌های مختلف به محبوبیت و شهرت خاصی دست یافت.

شور عشق، آواز قو، آبی، طلوع تاریک، ساقی، گاوخونی، عطش، رز زرد، شمعی در باد، سربازهای جمعه، گیلانه، ازدواج صورتی، حکم تقاطع، خون‌بازی، چهار انگشتی و … از جمله آثار بهرام رادان در عرصه فیلم و سینما است.

mina mokhtari 1

بیوگرافی مینا مختاری

مینا مختاری طراح لباس، مدل و بلاگر ایرانی است که پس از ازدواج با بهرام رادان بیشتر توجه‌ها را به خود جلب کرد و به شهرت بیشتری دست یافت.

اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ تولد مینا مختاری وجود ندارد. اما، انتظار می‌رود وی حدود ۲۵ تا ۳۰ ساله باشد. مینا مختاری و بهرام رادان در ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۱، با انتشار پستی مشترک خبر ازدواج خود را به علاقه‌مندان و طرفداران خود اعلام کردند.

آلبوم تصاویر عروسی بهرام رادان

radan 1 radan2 radan3 radan4 radan5

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا