اخبار سینما و هنرمندان ایرانیاخبار فیلم و سریال

ماجرای عجیب افسانه بایگان ؛ از زندان تا دختر شایسته ایران

اخیراً، پستی جنجالی به نام افسانا باگان درباره حجاب بایگان منتشر شده که در فضای مجازی و رسانه‌ها، شلوغی و هیاهوی زیادی به همراه داشت.

این پست، نوشته افسانا باگان با عنوان “خبر محکومیت بایگان لجند” در مورد حجاب بایگان است و باعث عوارض و بازتاب‌های زیادی شده است. در ادامه این خبر، ویدئویی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین، ماجرای انتخاب افسانا باگان به عنوان شایسته‌ترین دختر ایران نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ماجرای انتخاب افسانا بایگان به عنوان شایسته ترین دختر ایران

در این ویدیو می بینید که در عنوان فایل آمده است:

از بین 36000 دختر ایرانی، من باوقارترین دختر ایران شدم.

پست جنجالی افسانه بایگان درباره حجابش

آیا من یک سال زندان خواهم بود؟

افسانه بایگان بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون حکم خود را در سایت رسمی خود اعلام کرد. به گفته خانم افسانا بایگان، پرونده ایشان به شعبه 1088 ارجاع شد، افشانا بایگان دو ماه پیش در حالی که برای دیدن نمایش «کافه عشق» فقط کلاه بر سر داشت به تئاتر رفت، حالا در پست اینستاگرامی خود گفت:

وی به موجب ماده 640 قانون مجازات اسلامی و بر اساس کیفرخواست صادره متهم به تجاوز به اخلاق و عفت عمومی شده است.

وی در ادامه این پست گفت:

حالا من را متهم به ماده 640 کردند که به معنای افشای چیزی است که خلاف اخلاق عمومی است. نتیجه می گیریم که در این تعبیر از من به عنوان شیء تحقیق می شود… در اتهام نوشته اند که مجازات مذکور در تبصره ماده 638 برای من کافی نیست و برای هنرمند بودن باید معالجه شدید باشد.

نوشته افسانا باگان در مورد حجاب

نوشته های افسانه بایگان برای حجابش

خبر محکومیت افسانا بایگان را در ادامه مشاهده کنید:

پست جنجالی افشانا بایگان درباره حجابش
نوشته های افسانا باگان برای حجابش

وی به استناد ماده 640 قانون مجازات اسلامی متهم شده و روز شنبه 26 تیرماه در دادگاه حاضر می شود. افشانا بایگان بازیگر ایرانی متولد 5 آذر 1340 است. او بازیگری را با بازی در فیلم کوتاه بوق در سال 1351 آغاز کرد و در سن 15 سالگی در مجله زن روز در مسابقه دوشیزه ایران مقام دوم را کسب کرد. فعالیت حرفه ای او با سریال سربداران در سال 62 آغاز شد و در سال 65 فعالیت سینمایی خود را با گمشده آغاز کرد که پرفروش ترین فیلم سال شد.

بیشتر بخوانید:

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا