بیوگرافی و تاریخچهبازیگران

بیوگرافی اوموت گزر – Umut Gezer (فیلم و سریال ها + عکس)

 

اوموت گزر که اولین حضور حرفه‌ای خود به‌عنوان بازیگر را در سریال محبوب چشم چران عمارت تجربه کرد، کیست؟ برای یافتن پاسخ این سوال، تا انتها مقاله بیوگرافی اوموت گزر را مطالعه کنید.

با بررسی سوابق و فعالیت‌های حرفه‌ای این بازیگر ترک، به شناخت نقش‌ها، سریال‌ها و فیلم‌هایی که در آنها حضور داشته، می‌پردازیم. همچنین با مراجعه به آلبوم تصاویر او، می‌توانیم به تماشای عکس‌هایی از او در موقعیت‌های مختلف، از جمله عکس‌های پشت صحنه و حتی عکس‌های شخصی او شویم.

بیوگرافی اوموت گزر

اوموت گزر در سال ۲۰۰۱ در چاناک کاله (چناق قلعه) به دنیا آمد. این بازیگر جوان که در قرقلرایلی بزرگ شده است، اکنون در استانبول زندگی می‌کند و فارغ التحصیل رشته روابط بین الملل است. اوموت گزر مدل جوانی است که برای اولین بار به عنوان نقش یوسف در چشم چران عمارت جلوی دوربین رفت.

اوموت گزر که در کلیپ سیمگه ساغین بازی در حال ایفای نقش بود و با چهره و استایل مناسبش، توجه‌ها را به خود جلب می‌کرد، در حین عکاسی، در انتخاب بازیگران سریال چشم چران عمارت که در غازیانتپ فیلمبرداری شده بود، شرکت کرد و اجازه حضور در بازیگران اصلی سریال را به دست آورد.

فیلم و سریال های اوموت گزر

سریال محبوب ترکی چشم چران عمارت اولین اثر جدی اوموت گزر است که در آن به ایفای نقش پرداخت. این سریال عاشقانه ترکی باعث دیده‌شدن و شهرت این بازیگر نوظهور ترک شده است.

  • 2022- سریال چشم چران عمارت در نقش یوسف

اوموت گزر در نقش یوسف در سریال چشم چران عمارت

سیران با پسری به‌نام یوسف که هم‌سنش بود، رابطه داشت. یوسف قصد داشت پس از ازدواج فرید با سونا، از سیران خواستگاری کند؛ اما سیران مجبور به ازدواج با فرید شد. یوسف که جرأت فرار با سیران را نداشت و دچار خشم و کینه‌ای از خانواده کورهان (خانواده فرید) شد. حال یوسف در فکر انتقام است.

آدرس پیج اینستاگرام اوموت گزر

از طریق آیدی umuttgezer می‌توانید به پیج اینستاگرامی اوموت گزر دسترسی داشته باشید.

لینک پیچ ایسنتاگرام اوموت گزر

آلبوم عکس اوموت گزر

umuttgezer 5 umuttgezer umuttgezer2 umuttgezer4

umuttgezer 3 1

به این مقاله امتیاز دهید post

زهرا ظریفی

من بیش از یک ساله که در زمینه سئو، محتوا و سئومحتوا فعالیت می‌کنم و مشتاق هستم تا جدیدترین مباحث تو این حوزه رو یادبگیرم و تجربیات بیشتری کسب کنم. داستان و علاقه من با یه پروژه برندسازی شخصی شروع شد و حالا من دنباله‌رو این تجربه هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا