از زبان شما

تبلیغات پیامکی مشتری می‌آورد یا می‌پراند؟

کاربران معمولاً پیغام‌های خیلی زیادی را از طرف دوستان، آشنایان و برندهای مطرح در شبکه‌های اجتماعی، صندوق پیامک‌ها و ایمیل‌هایشان دریافت می‌کنند.

به‌خاطر همین مزاحمت‌های گاه و بی‌گاه هست که بعضاً تصمیم می‌گیرند تا نوتیفیکیشن‌های گوشی خودشان را خاموش کنند.

اگر شما کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید به بازاریابی پیامکی روی بیاورید، باید حواستان را حسابی در این مورد جمع کنید!

برای این نوع از بازاریابی شما باید استراتژی مشخصی را دنبال کنید و از ارسال پیامک‌های بدموقع و با متن تکراری و بی‌مزه جداً خودداری کنید.

در ادامه، اول بازاریابی پیامکی را تعریف می‌کنیم، بعد می‌رویم سراغ اینکه بازاریابی پیامکی چطور برای کسب‌وکار شما مشتری می‌آورد؟ پس با ما همراه باشید!

 

بازاریابی پیامکی چیست؟

 

بازاریابی پیامکی به معنای برقراری ارتباط آسان با مشتری در قالب ارائه اخبار، تبلیغات محصول و سایر خدمات روی بستر موبایل است. این نوع از بازاریابی به شما این امکان را می‌دهد تا تبلیغات کم‌فروغی مثل تبلیغات محیطی و کمپین‌های ایمیلی را کنار بگذارید و مستقیماً از گوشی موبایل مشتریان سر دربیاورید.

 

اس ام اس

 

بازاریابی پیامکی متکی به یک پایگاه داده متشکل از نام مشتریان، شماره تلفن و سایر اطلاعات آن‌هاست (مانند منطقه جغرافیایی و علایق مشتریان) که به روند ردیابی فروش شما هم کمک می‌کند.

توجه داشته باشید که مانند هر نوع بازاریابی دیگری، شما هرچه اطلاعات بیشتری در دست داشته باشید و بیشتر در مورد مشتریانتان بدانید، می‌توانید تبلیغات پیامکی مؤثرتر و کارآمدتری را داشته باشید.

برای آشنایی هرچه بیشتر با بازاریابی پیامکی توصیه می‌کنیم کتاب «آموزش بازاریابی پیامکی ملی پیامک » را مطالعه کنید.

 

حالا واقعاً مشتری‌ها با پیامک‌ ارتباط برقرار می‌کنند؟

 

با توجه به این‌که پیام‌های متنی روی صفحه گوشی‌های موبایل به نمایش درمی‌آیند، بیشترین میزان توجه را به خودشان جلب می‌کنند!

بنابراین کافیست که شما تنها کمی نسبت به رقبایتان خلاقیت داشته باشید تا بتوانید از این بازار بزرگ و پر از مشتری بهره کافی ببرید.

البته حواستان باشد که اگر قرار است با خرید پنل پیامکی مرتب برای مشتری پیامک ارسال کنید و از اخبار برند یا کدهای تخفیف متعدد برایش بگویید، حتماً قبلش از او اجازه بگیرید تا خدایی نکرده شما را بلاک نکند و رسماً از برندتان متنفر نشود!

 

sms

 

درواقع شما باید از بازاریابی پیامکی برای ایجاد تجربه‌ای لذت‌بخش برای مشتریانتان استفاده کنید و آن‌ها را با برند خودتان حسابی درگیر کنید.

در این راه حتی می‌توانید از قرعه‌کشی پیامکی و مواردی از این دست هم استفاده کنید. همچنین برای تشویق به خرید بیشتر، می‌توانید کوپن‌های تخفیف مخصوصی را ارسال کنید تا در ذهن مشتری کاملاً ثبت شوید.

ارتباط گرفتن با مشتریان از طریق پیام‌های متنی باعث افزایش تعامل و حفظ انگیزه آن‌ها برای خریدهای احتمالی بعدی می‌شود. این کار کاهش حجم کار تیم پشتیبانی شما را هم به دنبال دارد و البته به افزایش رضایت مشتری هم کمک می‌کند.

 

بازاریابی پیامکی به موفقیت شما کمک می‌کند!

 

در مجموع می‌توان گفت که بازاریابی اس ام اسی می‌تواند به موفقیت کسب‌و‌کار شما کمک شایانی کند. چراکه نرخ بهره‌وری را در مدت زمانی کم افزایش می‌دهد، یک کانال ارتباطی خودکار برای خدمات بهتر ایجاد می‌کند، دسترسی‌پذیری به خدمات را برای مشتریان افزایش می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که از طریق آن پیشنهادهای شگفت انگیزی را به آن‌ها بدهید.

 

پیامک

 

اما برای آنکه بتوانید یک تجربه خوب از بازاریابی پیامکی داشته باشید، به یک سامانه پیامکی غنی با سرویس‌دهی مناسب نیاز دارید. در این مرحله شاید تبلیغ ارائه پنل پیامکی رایگان شما را به خود جلب کند، اما هوشیار باشید زیرا هیچ چیز رایگان و ارزانی بی حکمت نیست.!!

«ملی پیامک» یکی از پیشرفته‌ترین سامانه‌های پیام کوتاه در کشور است که هر آنچه شما از یک پنل اس ام اس انتظار داشته باشید را دارد.

ملی پیامک یک سامانه پیامکی معمولی نیست؛ بلکه یک ابزار قدرتمند بازاریابی برای جذب مشتریان جدید و تعامل با مشتریان قدیمی به حساب می‌آید.

پنل‌های پیامکی ملی پیامک بر حسب نیاز کسب‌و‌کارهای مختلف تنظیم شده‌اند تا کاربران بر اساس بودجه مدنظرشان و همینطور نیازهایشان بتوانند انتخاب درستی را داشته باشند.

پس در هنگام انتخاب پنل پیامکی به این نکته توجه کنید که به چه امکاناتی نیاز دارید و قصد دارید در چه حجمی به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی بپردازید؟

اگر برای جواب دادن به سوال بالا به مشاوره نیاز دارید، از ساعت 8 صبح تا 10 شب با شماره 02163404 تماس بگیرید تا کارشناسان ملی پیامک کاملاً رایگان راهنماییتان کنند.

برای مشاهده تعرفه‌های پنل پیامکی ملی پیامک هم می‌توانید به سایت melipayamak.com  مراجعه کنید و سامانه پیامکی مدنظرتان را انتخاب کنید.

 

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا