اخبار فیلم و سریال

زیبایی دختر ساقی زینتی همه را شگفت زده کرد

Rate this post

به تازگی تصویر ساقی زینتی بازیگر گیلانی به همراه دخترش منتشر شده است که توجه مخاطبان را جلب کرد. این بازیگر که در سریال شهرزاد و پس از باران حضور داشت، یکی از بازیگران خوب کشور به شمار می رود. در ادامه می توانید تصویر دختر ساقی زینتی را ببینید.

عکس جدید دختر ساقی زینتی

ساقی زینتی متولد 1349 در رشت، بازیگر است. ساقی زینتی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ریاضی است، کار خود را از تئاتر و سپس رادیو آغاز کرد و با تلویزیون به شهرت رسید، اکنون متاهل و دارای یک دختر است. ساقی زینتی در سال 1366 در سن 17 سالگی برای تست در بخش خیاطی تله فیلم مخمصه به رشت رفت، اما از آنجایی که به عروسک ساز نیاز داشتند، در بخش بازیگری تلاش کرد. ساقی زینتی به این ترتیب با قبولی در آزمون برای اولین بار با این فیلم در چند سکانس کوتاه جلوی دوربین رفت تا اینکه دو هفته بعد توانست دومین تجربه بازیگری خود را با فیلم شکار کسب کند. ساقی زینتی با اینکه پدری متعصب و برادری از ارتش داشت، وارد عرصه هنر شد، سپس به رادیو رشت رفت و جدای از بازیگری در تئاتر، توانست دو بار جایزه ملی بازیگری را از آن خود کند.

ازدواج و دختر ساقی زینتی

ساقی زینتی سال ها پیش ازدواج کرد و حاصل این زندگی یک دختر به نام سارینا صابری در سال 1380 است که البته چند سال پیش همسرش فوت کرد.

saghi zinati 02


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا