اخبار فیلم و سریال

سوتی وحشتناک مسعود فراستی در انتقاد به فیلم جنگ جهانی سوم

Rate this post

مسعود فراستی که به انتقادهای تند خود شناخته میشود، این بار سوتی بزرگی در یکی از انتقادهایش داده است. خبر سوتی فراستی در انتقاد به فیلم جنگ جهانی سوم به سرعت در حال انتشار و پخش میان کاربران است و با واکنشهای زیادی روبه رو شده است. در ادامه میتوانید جزئیات سوتی فراستی برای جنگ جهانی سوم را بخوانید.

سوت وحشتناک فراستی با انتقاد از جنگ جهانی سوم

ماجرا از این قرار است که سایت غیرقانونی دانلود فیلم «به نام ایران» که به فروش فیلم و سریال های ایرانی به صورت قاچاق و دزدی می پردازد، نام سایت را به عنوان زیرنویس در فیلم ها تبلیغ می کند و مسعود فراستی معتقد است عبارت «به نام ایران» شعار فیلم جنگ جهانی سوم است و آن را تحلیل و تفسیر می کند.

این اتفاق در حالی رخ داد که آقای فراستی که تفاوت تبلیغات در وب سایت و زیرنویس در فیلم ها را نمی داند، به جای حمایت از فیلم هایی که سرمایه آنها به دلیل قاچاق از بین می رود، نسخه سرقتی فیلم ها را تماشا می کند.

جنگ جهانی سوم فیلمی ایرانی به تهیه کنندگی و کارگردانی هومن سیدی و نویسندگی سیدی، آرین وزیردفتری و آزاد جعفریان است. محسن تنابنده در این فیلم به همراه مهسا حجازی، ندا جبرائیلی، نوید نصرتی و مرتضی خانجانی به ایفای نقش می پردازند. این فیلم با سرمایه گذاری نماوا ساخته شده و برای اولین بار است که یک پلتفرم پخش آنلاین ایرانی اقدام به ساخت پروژه سینمایی می کند. همچنین این فیلم دومین همکاری سیدی و نماوا پس از سریال قورباغه است.

نقد فراستی از جنگ جهانی سوم

در این بخش میتوانید سوتی عجیب مسعود فراستی در انتقاد به فیلم جنگ جهانی سوم را ببینید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا