زمان پخش فیلم و سریال‌ها

زمان پخش سریال ترکی خانواده با بازی کیوانچ و سرنای از شو تی وی اعلام شد

امروز زمان پخش سریال ترکی خانواده اعلام شد. زمان پخش سریال خانوادگی با کیوانچ تاتلی توغ در ادامه آورده شده است. کیوانچ و سرنای در سریال خانواده نقش های اصلی را بازی می کنند. این سریال به زودی از شبکه شو تی وی پخش خواهد شد. کارگردان آن احمد کاتیکسیز است و فیلمنامه اصلی توسط هاکان بونومو نوشته شده و مراحل تولید آن به پایان رسیده است. حال سوال اینجاست که سریال ترکی خانواده پخش می شود؟

زمان پخش سریال ترکی خانواده

زمان پخش سریال ترکی آیله با بازی کیوانچ و سرنای
سریال خانواده

سریال خانواده از سه شنبه 16 اسفند از کانال Show TV شروع خواهد شد.

زمان پخش سریال خانوادگی با بازی کیوانچ تاتلی توغ هر سه شنبه ساعت 21:30 است.

سریال خانواده درباره یک خانواده ثروتمند است. در مقطعی که اصلان به عنوان سرپرست این خانواده انتخاب می شود، او با دوین ملاقات می کند و تعادل خانواده به هم می خورد. دوین با بازی سرنای ساریکایا روانشناس اصلان است. در طول داستان شاهد مشاجرات درون خانواده سویکانلار هستیم.

داستان سریال ترکی خانواده داستان مردی باهوش به نام اصلان به معنای شیر را روایت میکند. اصلان که پسری از خانواده ای پرجمعیت است، صاحب یک کلوپ شبانه است. اصلان شخصیتی مرموز و سیاه دارد و زنی وارد زندگی او می شود.

دوین که یک روانشناس است، اکنون باید با اصلان زندگی کند که به نظر می رسد مرد سختی است. کیوانچ در نقش اصلان سویکان، سرنای ساریکایا نقش دوین آکین، نجات ایشلر نقش جیهان سویکان را بازی می کند.

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا