اخبار سینما و هنرمندان جهاناخبار فیلم و سریالفیلم و سریال

جزئیات پشت صحنه Dream Scenario ؛ با بازی نیکلاس کیج

تصاویری از صحنه‌های فیلمبرداری فیلم جدید به نام “سناریوی رویا” با بازیگری نیکلاس کیج، به تازگی توسط کریستوفر بورگلی منتشر شده است. در این تصاویر، نیکلاس کیج با گریمی جدید و جالبی در حال بازیگری است. او را می‌توان در فیلم “روح سوار” از سال ۲۰۰۷ نیز مشاهده کرد. شما می‌توانید این تصاویر را در انتهای این پست از ویدو مشاهده کنید.

هنوز اطلاعاتی زیادی از این پروژه به بیرون درز پیدا نکرده است و تنها می دانیم که نیکلاس کیج در این فیلم نقش معلمی را بازی می کند که تمام مردم دنیا او را در یک شب در خواب هایشان می بینند و اون تبدیل به یک سلبریتی بزرگ می شود.

Academy 700 85

از دیگر بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به «مایکل سرا»، «جولیان نیکلسون»، «تیم مدوز» و «دیلن بیکر».

فیلمبرداری اصلی این فیلم از تاریخ ۱۸ اکتبر سال ۲۰۲۲ در تورنتو آغاز شده و همچنان ادامه دارد. این فیلم محصولی از «ای۲۴» می باشد و «آری استر» از تهیه کنندگان آن می باشد.

همچنین جا دارد یادآوری کنیم که مدتی پیش تریلر فیلم روش قدیمی (The Old Way) با بازی نیکلاس کیج نیز منتشر شده است.

1690375752 542 تریلر بخش دوم از فصل سوم سریال The Witcher منتشر 1690375753 90 تریلر بخش دوم از فصل سوم سریال The Witcher منتشر 1690375753 326 تریلر بخش دوم از فصل سوم سریال The Witcher منتشر

بیشتر بخوانید:

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا