اخبار فیلم و سریال

آیا لایو اکشن پری دریایی شکست خورد؟

لایو اکشن پری دریایی یکی از فیلم های موردانتظار امسال بود. اکنون چند هفته از انتشار آن می گذرد و می خواهیم بررسی کنیم آیا این لایو اکشن با موفقیت در باکس آفیس مواجه شد یا خیر؟ در ادامه با جزئیات فروش فیلم پری دریایی در باکس آفیس با ما باشید.

فروش 450 میلیونی لایو اکشن پری دریایی

آیا پری دریایی کوچک موفق است یا نه؟ در ظاهر، به نظر میاید که همه چیز خوب است و بازسازی لایو اکشن انیمیشن کلاسیک سال 1989 دیزنی اکنون از مرز 400 میلیون دلار در سراسر جهان عبور کرده است.

Academy 700 85

اما این دستاورد زمانی ارزش خود را از دست می دهد که بیش از نیمی از آن از سینماهای داخلی بوده است، و سپس وقتی در نظر بگیرید که فیلم 250 میلیون دلار فروش داشته است (منهای بازاریابی)، این عدد 400 میلیون دلاری عدد بزرگی به نظر نمی رسد.

قاعده کلی این است که فیلمی با این اندازه باید دوبرابر بودجه خود فروش داشته باشد، که به این معنی است که پری دریایی کوچولو پس از دو هفته کامل اکران در سینماها همچنان در شیب قرمز است و در حال حاضر احتمال با 500 میلیون دلار اکران خود را به پایان برساند.

پری دریایی کوچولو حدود 22 میلیون دلار از سینماهای داخلی این آخر هفته فروش داشت و مجموع آن را به 228 میلیون دلار رساند. به گزارش ورایتی، این فیلم تاکنون حدود 185 میلیون دلار در مناطق خارجی فروش داشته است و فروش جهانی آن 413 میلیون دلار است.

فیلم پری دریایی 450 میلیون دلار فروخت

فروش 450 میلیون آژیر لایو اکشن
فروش 450 میلیون پری دریایی کوچک

پری دریایی کوچولو یک فیلم موزیکال فانتزی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی راب مارشال بر اساس فیلمنامه ای نوشته دیوید مگی است. این فیلم که توسط والت دیزنی پیکچرز، لوکامار پروداکشنز و مارک پلات تهیه شده است، اقتباسی لایو اکشن از انیمیشن دیزنی به همین نام در سال 1989 است که خود بر اساس افسانه ای به همین نام در سال 1837 توسط هانس کریستین اندرسن ساخته شده است.


بیشتر بخوانید:

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا