دانلود انیمه میرای– Mirai

دانلود انیمه میرای– Mirai

، ،
PG
98 دقیقه
دوبله فارسی + زیرنویس
کارگردان:

داستان فیلم

این انیمه داستان کان، پسری ۴ ساله را روایت می‌کند که با تولد خواهر کوچکترش، میرای، دنیای خود را در خطر می‌بیند.

درباره فیلم

میرای، انیمه‌ای ژاپنی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی و نویسندگی مامورو هوسودا، خالق انیمه‌های مشهور "دختری که در زمان پرید" و "باکومونو" است.میرای، انیمه‌ای ژاپنی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی و نویسندگی مامورو هوسودا، خالق انیمه‌های مشهور "دختری که در زمان پرید" و "باکومونو" است.

انیمه میرای با ژانر انیمیشنف درام  و ماجراجویی و به کارگردانی مامورو هوسودا محصول کشور ژاپن در سال 2018 است.

از هنرمندان انیمه میرای می توان به ربکا هال، دنیل دای کیم، جان چو، ویکتوریا گریس، کریسپین فریمن، استفانی شا و … اشاره کرد.

داستان انیمه میرای

میرای، پسربچه‌ای ۴ ساله، با ورود خواهر کوچکترش به دنیای خود، احساس می‌کند که جایگاه و محبت پدر و مادرش را از دست داده است. او که از این وضعیت ناراضی و غمگین است، به طور معجزه آسایی باغی جادویی را کشف می‌کند. این باغ، دریچه‌ای به سوی گذشته و آینده است. میرای در این باغ، با نسخه‌های جوان‌تر پدر و مادرش و همچنین پدربزرگ فقیدش ملاقات می‌کند. این ملاقات‌ها، فرصتی برای میرای فراهم می‌کند تا گذشته خانواده خود را بشناسد و درک عمیق‌تری از روابط و احساسات آنها به دست آورد.

همچنین، میرای در باغ جادویی با نسخه‌ای آینده‌نگر از خواهرش ملاقات می‌کند. این دو با هم به سفری در زمان می‌روند و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کنند. در طول این سفر، میرای با چالش‌ها و رازهای سرنوشت خود روبرو می‌شود و به دنبال راهی برای تغییر آینده و جلوگیری از ورود خواهرش به دنیا می‌گردد.

  • جوایز: نامزد 1 اسکار. 5 برنده و 36 نامزدی در مجموع
  • زبان: ژاپنی، انگلیسی
  • نویسنده: Mamoru Hosoda
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟