0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم ضد در ژانر درام ، هیجان انگیز به کارگردانی امیرعباس ربیعی و نویسندگی حسین تراب‌نژاد محصول کشور ایران و در سال 1401 ساخته شده است. این فیلم که از دستاوردهای ارزشمند سازمان سینمایی سوره به شمار می‌رود، نخستین بار در تاریخ 20 بهمن 1400 در چهلمین جشنواره فیلم فجر، بر پرده سینما نقش بست. در پایان جشنواره، فیلم ضد با افتخاری بزرگ بدرقه شد و دو جایزه ارزشمند را به خود اختصاص داد: بهترین طراحی صحنه و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و در بخش‌های دیگری از جمله بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین جلوه‌های ویژه میدانی نیز نامزد دریافت جایزه شد و نام خود را در میان مدعیان افتخار در این بخش‌ها ثبت کرد. این فیلم در تاریخ 4 اردیبهشت ماه 1403 در شبکه نمایش خانگی نیز منتشر شد

در فیلم ضد بازیگرانی چون مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، مجید پتکی، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم ضد

سعید، جوانی سی ساله و پرشور، در کسوت یکی از نیروهای حراست حزب جمهوری اسلامی، روزهای خود را در میان تعهدات ایدئولوژیک و وظایف محوله سپری می‌کند. زندگی سعید در یک چشم به هم زدن، با وقوع حادثه‌ای ناگوار در دانشگاه تهران دگرگون می‌شود. زخم‌های عمیق این حادثه، او را راهی بستر بیمارستان می‌کند و در آنجا، سرنوشت سعید را به بیتا، پرستار جوان و مهربان، گره می‌زند. در گذر مراقبت‌ها و پرستاری‌های بیتا، میان این دو انسان، پیوندی عاطفی شکل می‌گیرد که ریشه در همدلی، درک متقابل و جاذبه‌ای انکارناپذیر دارد.

اما این عشق نوپا، در گردابی از رازها و تضادها گرفتار می‌شود. با فاش شدن رازهای پنهان زندگی سعید و تناقض آشکار آن با ایدئولوژی حاکم، بیتا در تلاطم تردید و سرگشتگی غرق می‌شود. از یک سو، عشقی عمیق و ریشه‌ای او را به سعید پیوند می‌دهد و از سوی دیگر، تعهدات اخلاقی و باورهایش به چالش کشیده می‌شوند. سعید نیز در میان عشق به بیتا و وفاداری به ایدئولوژی خود، دست و پنجه نرم می‌کند. او در جستجوی راه حلی برای رهایی از این بن‌بست عاطفی و ایدئولوژیک، به سفری درون‌نگرانه و پرفراز و نشیب می‌رود.

آیا سعید و بیتا در این تقاطف عشق و ایدئولوژی، راهی برای رسیدن به آرامش و وصال خواهند یافت؟

شما می توانید فیلم ضد را با بهترین کیفیت و به صورت قانونی با لینک مستقیم از وب سایت تخصصی فیلم و سریال ویدو دانلود و یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ضد

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟