0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم سگهای خفته در ژانر جنایی ، راز آلود به کارگردانی آدام کوپر محصول کشور آمریکا و در سال 2024 ساخته شده است.  این فیلم بر اساس رمان “The Book of Mirrors” نوشته EO Chirovici ساخته شده است.

فیلم “سگ‌های خفته” که محصول مشترک سه استودیو فیلمسازی Film Victoria، G2 Dispatch، و Gala Media Capital است، پس از اکران موفق در برخی از جشنواره‌های سینمایی، در تاریخ 22 مارس 2024 راهی پرده‌های سینما در آمریکا و اروپا شد. این فیلم که تمام مراحل فیلمبرداری آن در شهر ملبورن استرالیا انجام گرفته، داستانی پرفراز و نشیب در ژانر معمایی و هیجان‌انگیز را روایت می‌کند.

در این فیلم هنرمندانی چون کارن گیلان، راسل کرو، مارتون چوکاش، تامی فلاناگان، لوسی رز لئونارد، مینگ ژو هی و … ایفای نقش کرده اند.

داستان فیلم سگهای خفته

داستان فیلم سگ‌های خفته حول محور کارآگاهی به نام روی فریمن (با بازی راسل کرو)  می‌چرخد که حافظه خود را از دست داده است. او در حالی که با چالش‌های حافظه‌اش دست و پنجه نرم می‌کند، مجبور می‌شود پرونده‌ ی یک قتل وحشیانه را حل کند و فقط اسرار وحشتناک گذشته فراموش شده خود را کشف کند.
در این مسیر، روی فریمن با رازها و خیانت‌هایی روبرو می‌شود که به گذشته او نیز گره خورده است. او با شجاعت و اراده‌ای پولادین، به دنبال حقیقت می‌گردد و در نهایت، به راز هولناکی پی می‌برد که زندگی او را برای همیشه تغییر خواهد داد.

 

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سگهای خفته Sleeping Dogs 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟