67% (3 رای)

توضیحات

فیلم سینمایی «قطع فوری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی، سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام، هیجان انگیز و اجتماعی ساخته شده است.

در این سریال بازیگرانی همچون علی انصاریان ، روشنک عجمیان، محمدرسول صفری، علی کیان‌ارثی، سیداحمد حسینی، ساسان کریمی و افسانه کمالی و … به هنرمندی پرداخته اند.

داستان فیلم قطع فوری

فیلم قطع فوری داستانی از عشق، بحران و امید را در آپارتمانی روایت می‌کند که سایه طلاق بر زندگی زوجی جوان سنگینی می‌کند. این زوج در حالی در آستانه جدایی هستند که ناگهان زلزه‌ای سهمگین شهر را می‌لرزاند و مصیبت کرونا نیز اوج می‌گیرد.

در این شرایط سخت و بحرانی، روابط این زوج با همسایگانشان نیز دستخوش تغییر می‌شود. همدلی، فداکاری و تاب‌آوری در برابر سختی‌ها، رنگ و بویی تازه به زندگی این افراد می‌دهد و امید را در دل تاریکی روشن می‌کند.

“قطع فوری” فقط به روایت داستان یک زوج ختم نمی‌شود، بلکه تصویری از جامعه ایران در دوران همه‌گیری کرونا را نیز به نمایش می‌گذارد. این فیلم به خوبی نشان می‌دهد که چگونه مردم در شرایط سخت به یکدیگر پناه می‌برند و با اتکا به هم از بحران عبور می‌کنند.

یکی از به یاد ماندنی‌ترین سکانس‌های فیلم، صحنه‌ای است که مردان ساکن آپارتمان در اوج کرونا و زلزله تصمیم می‌گیرند که یک دست با هم فوتبال بزنند. این صحنه، لحظات شاد و مفرحی را به ارمغان می‌آورد و نشان می‌دهد که حتی در تاریک‌ترین روزها نیز می‌توان امید و شادی را پیدا کرد.

“قطع فوری” به عنوان آخرین نقش‌آفرینی زنده‌یاد علی انصاریان، برای طرفداران این بازیگر فقید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. انصاریان در این فیلم دیالوگ‌هایی را به زبان می‌آورد که گویی از مرگ زودهنگام خود خبر داشته است. او در جایی از فیلم می‌گوید: “شاید فیلم آخرم باشه…” و در جایی دیگر پس از زلزله می‌گوید: “با اینکه بوی مرگ می‌داد ولی خیلی خوش گذشت… ان‌شاء‌الله همین جمع بهشت!”. این دیالوگ‌ها، حسی از غم و اندوه را به تماشاگر القا می‌کنند و یاد و خاطره این هنرمند محبوب را زنده نگه می‌دارند.

به زودی لینک دانلود فیلم قطع فوری در وب سایت تخصصی فیلم و سریال ویدو قرار خواهد گرفت.

تریلر

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم قطع فوری

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟