91% (858 رای)

توضیحات فیلم

فیلم ورود و خروج ممنوع یک فیلم سینمایی با ژانر کمدی، اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی امید آقایی است که در سال 1398 ساخته و در سال 1402 پخش شد.

فیلم ورود ممنوع، خروج ممنوع به کارگردانی امید آقایی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان، پس از 4 سال انتظار، بالاخره در تاریخ 15 آذر 1402 به روی پرده سینما رفت و این روزها نسخه آنلاین آن نیز در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. این کمدی پربازیگر با حضور ستارگانی همچون اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، نیوشا ضیغمی و پوریا پورسرخ، لحظات شاد و سرگرم‌کننده‌ای را برای تماشاگران رقم می‌زند.

ورود ممنوع، خروج ممنوع در ژانر کمدی ساخته شده و روایت‌گر داستان‌های مختلفی است که در فضایی شاد و پرنشاط به تصویر کشیده می‌شوند. مدت زمان این فیلم حدودا 90 دقیقه است.

کارگردانی فیلم ورود و خروج ممنوع

امید آقایی، نامی که در دنیای سینما با عنوان اولین کارگردان روحانی ایران شناخته می‌شود. او در سال 1398 با ساخت فیلم “ورود و خروج ممنوع” پا به عرصه کارگردانی گذاشت و نام خود را در تاریخ سینما ثبت کرد.

آقایی که فارغ‌التحصیل رشته علوم و معارف اسلامی است، فعالیت خود را در حوزه سینما از سال‌ها پیش آغاز کرد و در زمینه‌های مختلفی همچون فیلم‌نامه‌نویسی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فعالیت داشته است.

“ورود و خروج ممنوع” اولین فیلم بلند سینمایی آقایی است که به نویسندگی و کارگردانی خود او ساخته شده است

داستان فیلم ورود و خروج ممنوع

فیلم ورود و خروج ممنوع یک فیلم کمدی-اجتماعی درباره ی یک روحانی است که مسئول عقیدتی یک زندان است. حاج آقا پس از برخورد با چند زندانی، درگیر اتفاقاتی می شود و کل زندگی اش تغییر میکند و با چالش‌های متعددی نیز روبرو می‌شود.

درباره فیلم ورود و خروج ممنوع

فیلم “ورود و خروج ممنوع” به کارگردانی امید آقایی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان، از 15 آذر 1402 در کنار فیلم “ویلای ساحلی” در سینماهای سراسر کشور به روی پرده رفته و تاکنون با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شده است. این فیلم کمدی که با فضایی شاد و پرنشاط، داستان‌های مختلفی را روایت می‌کند، توانسته نظر منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کند و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های حال حاضر سینما تبدیل شود.

می توانید همه کیفیت های این فیلم را با لینک مستقیم و به صورت قانونی از طریق ویدو دانلود و تماشا کنید.

 

 

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ورود و خروج ممنوع

لیست های مرتبط با دانلود فیلم ورود و خروج ممنوع

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟