100% (4 رای)

توضیحات

دانلود فیلم خالتور با لینک مستقیم و بصورت قانونی

فیلم سنمایی خالتور با ژانر ماجراجویی و کمدی به کارگردانی آرش معیریان محصول کشور ایران و در سال 1396 ساخته شده است.

در فیلم خالتور بازیگران حرفه ای چون علی صادقی، پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیرحسین صدیق، مریم امیرجلالی، محمدرضا هدایتی، رسول نجفیان، و… ایفای نقش کرده اند.

داستان فیلم خالتور

داستان این فیلم حول محور زندگی سه جوان موزیسین با نام‌های کیوان، پیمان و مهران می‌چرخد که در تلاشند تا از طریق موسیقی، مسیری اصیل و درخور را دنبال کنند.

آنها برخلاف بسیاری از موزیسین‌های هم‌نسل خود، تن به ابتذال و موسیقی‌های سطحی نمی‌دهند و در عوض، قطعاتی فاخر و ارزشمند را اجرا می‌کنند. اما این تعهد به اصالت، چالشی بزرگ را پیش روی آنها قرار می‌دهد: استقبال اندک مخاطبان.

مخاطبان عام که به دنبال موسیقی‌های سرگرم‌کننده و ساده هستند، تمایل چندانی به آثار فاخر و عمیق این سه جوان نشان نمی‌دهند.

در این میان، کیوان، پیمان و مهران در دوراهی سختی قرار می‌گیرند:

آیا باید برای جلب نظر مخاطبان، از اصالت و ارزش‌های هنری خود دست بکشند؟ یا اینکه باید به مسیر دشوار خود ادامه داده و به دنبال مخاطبانی باشند که قدر هنر آنها را می‌دانند؟

در نهایت، این سه جوان تصمیم می‌گیرند تا راه میانه‌ای را انتخاب کنند.

آنها به دنبال نوعی از موسیقی می‌روند که هم برای مخاطبان عام جذاب باشد و هم از نظر هنری فاخر و ارزشمند باشد.

اما این انتخاب، آنها را با چالش جدیدی روبرو می‌کند: نظر منفی کارشناسان موسیقی.

کارشناسان که معتقدند موسیقی باید فاخر و عمیق باشد، از این ابتکار عمل سه جوان استقبال نمی‌کنند و آن را نوعی ابتذال و سطحی‌نگری می‌دانند.

حال، کیوان، پیمان و مهران باید در جدالی سخت، نظر کارشناسان را به خود جلب کرده و ثابت کنند که می‌توان موسیقی فاخر و ارزشمندی را خلق کرد که در عین حال برای مخاطبان عام نیز جذاب باشد.

فیلم “خالتور” به زیبایی، تقابل سلیقه عامه و نظر کارشناسان را به تصویر می‌کشد و داستانی جذاب و آموزنده را برای مخاطبان خود روایت می‌کند.

این فیلم به ما یادآوری می‌کند که در مسیر اصالت و ارزش‌های هنری، همواره با چالش‌ها و موانعی روبرو خواهیم بود، اما با تلاش و پشتکار می‌توانیم بر این موانع غلبه کرده و به اهداف خود دست پیدا کنیم.

علاوه بر این، فیلم “خالتور” به اهمیت موسیقی و نقش آن در زندگی انسان می‌پردازد و نشان می‌دهد که موسیقی می‌تواند ابزاری قدرتمند برای تعالی روح و ارتقای سطح فرهنگ جامعه باشد.

فیلم خالتور با فضایی شاد و طنز همراه است و لحظات مفرحی را برای مخاطبان رقم می‌زند. اگر به دنبال فیلمی هستید که لحظات شاد و خنده‌داری را برای شما رقم بزند و در عین حال به شما در مورد اصالت و ارزش‌های هنری در موسیقی بیاموزد، فیلم “خالتور” می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

تریلر

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خالتور

لیست های مرتبط با دانلود فیلم خالتور

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟