0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم طبقه بندی شده (Classified) در ژانر اکشن، درام، معمایی و هیجان‌انگیز به کارگردانی ‌رول رین محصول سال 2024 کشور بلغارستان است.پ
در این فیلم بازیگرانی همچون آرون اکهارت، تیم راث، ابیگیل برسلین، مت هوکینگز، جو آزوپاردی، لاکی علی، کرستی بارتولو، مارک کابوردین و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم طبقه بندی شده

فیلم طبقه‌بندی شده، داستانی درباره یک پدر و دختر است که پس از سال‌ها جدایی، به اجبار با هم متحد می‌شوند. ایوان شاو، یک قاتل حرفه‌ای، و کیسی، دخترش که یک تحلیلگر MI6 است، در جستجوی حقیقت به سراسر جهان سفر می‌کنند. این سفر، نه تنها گذشته پنهان ایوان را آشکار می‌کند، بلکه رابطه پدر و دختری آن‌ها را نیز ترمیم می‌کند.

درباره فیلم

فیلم طبقه‌بندی شده (Classified) توسط سه شرکت Film Bridge International، Filmology Finance و Midwest تولید شده است. باب دروزا نگارش فیلمنامه را انجام داده است.

این فیلم برای اولین بار در 22 اکتبر 2024 توسط کمپانی Saban Films در سینماهای آمریکا و از سوی Signature Entertainment در سینماهای انگلستان به نمایش درآمد. سپس توسط Defiant Screen Entertainment در قالب DVD منتشر شد. در نهایت، کمپانی Sony Pictures Home Entertainment این فیلم را به صورت اینترنتی در کشورهایی مانند آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین، نیوزیلند، روسیه، کلمبیا، مالزی و دیگر کشورها عرضه کرد.

تهیه‌کنندگی این فیلم به صورت مشترک توسط محمد الرافعی، سباستین آشر، لی برودا، جک کریستین، مایلز کلهسی، کاتلین دبرینکت، ماریه دوسانی، جردن دیکسترا، سیمون فاوست، گابریل جورجیف و چاد لا انجام شده است. موسیقی متن این اثر توسط رول رین ساخته شده و تدوین آن را رادو یون انجام داده است.

شما می‌توانید نسخه اصلی فیلم طبقه‌بندی شده را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی از وبسایت ویدو دانلود و تماشا کنید.

 

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود فیلم طبقه بندی شده
دانلود رایگان فیلم طبقه بندی شده

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم طبقه بندی شده Classified 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟