0% (0 رای)

توضیحات فیلم

انیمیشن دورامون: یوتوپیای آسمانی نوبیتا در ژانر ماجراجویی، خانوادگی و فانتزی به کارگردانی تاکومی دویاما محصول کشور ژاپن است.
در این فیلم صداپیشگانی همچون واسابی میزوتا، مگومی اوهارا، یومی کاکازو، سوبارو کیمورا، توموکازو سکی، رن ناگاسه، مارینا اینو، اینوری میناس و … به هنرمندی پرداخته‌‌اند.

داستان انیمیشن دورامون: یوتوپیای آسمانی نوبیتا

در انیمه هیجان‌انگیز “دورامون: یوتوپیای آسمانی نوبیتا” همراه با دورامون و نوبیتا سوار بر هواپیمای جادویی به آسمان‌ها سفر کنید تا سرزمین رویایی یوتوپیا را پیدا کنند؛ جایی که شادی و خوشبختی حکم‌فرماست. این دو دوست صمیمی در این ماجراجویی شگفت‌انگیز با اتفاقات غیرمنتظره‌ای روبرو می‌شوند و…

درباره فیلم

انیمیشن “دورامون: یوتوپیای آسمانی نوبیتا” توسط کمپانی Shin-Ei Animation در سال 2023 تولید و منتشر شده است. فیلمنامه این انیمیشن را ریوتا فوروساوا نوشته است.

این انیمیشن برای نخستین بار در 3 مارس 2023 توسط کمپانی TOHO Entertainment در سینماهای ژاپن اکران شد و سپس به‌صورت اینترنتی در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، کره جنوبی، چین، برزیل، سوئد و دانمارک در دسترس قرار گرفت. “دورامون: یوتوپیای آسمانی نوبیتا” چهل و دومین فیلم از سری انیمیشن‌های محبوب دورامون است که توسط فوجیکو اف. فوجیو خلق شده است.

شما می‌توانید نسخه اصلی ژاپنی این انیمه را از سایت ویدو با لینک مستقیم دانلود و تماشا کنید.

 

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود انیمیشن دورامون: یوتوپیای آسمانی نوبیتا
دانلود رایگان انیمیشن دورامون: یوتوپیای آسمانی نوبیتا

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن دورامون: یوتوپیای آسمانی نوبیتا Doraemon: Nobita’s Sky Utopia 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟