0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم سینمایی شنبه کافی نیست؟ (Saripodhaa Sanivaaram) در ژانر اکشن، درام و هیجان‌انگیز به کارگردانی ویوک آتریا محصول سال 2024 کشور هندوستان است.
در این فیلم بازیگرانی همچون نانی، اس.جی. سوریا، پریانکا آرول موهان، آدیتی بالان، سای کومار، آجی قوش، هارشاوردان، پرودهوی راج پالاپارتی و… به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم شنبه کافی نیست؟

فیلم شنبه کافی نیست؟ داستان مردی معمولی به نام سوریا است که در روزهای شنبه، زندگی‌اش را وقف مبارزه با بی‌عدالتی می‌کند. اما زمانی که یک حادثه ناگوار رخ می‌دهد، سوریا با یک پلیس فاسد و بی‌رحم روبرو می‌شود و وارد ماجرایی خطرناک می‌شود.

درباره فیلم

فیلم سینمایی شنبه کافی نیست؟ (Saripodhaa Sanivaaram) توسط کمپانی DVV Entertainment انجام شده است. ویوک آتریا خود فیلمنامه را نیز به نگارش درآورده است.

شنبه کافی نیست؟ برای اولین بار در 29 آگوست 2024 توسط کمپانی Sri Venkateswara Creations در سینماهای هند و کمپانی Friday Entertainment در سینماهای فرانسه اکران شد. پس از آن، این فیلم از طریق سرویس استریم نتفلیکس (NETFLIX) به‌صورت همزمان در کشورهایی مانند آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، سوئد، دانمارک، ژاپن، کره جنوبی، هندوستان و دیگر مناطق به صورت آنلاین منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده دی.وی.وی. دانایا، داساری کالیان و اس. ونکاتاراتنام بوده و موسیقی متن آن را جیکز بجوی ساخته است. فیلمبرداری نیز توسط مورالی جی انجام شده است. شنبه کافی نیست؟ پس از اکران، با نظرات متنوعی از سوی منتقدان روبرو شد.

 

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شنبه کافی نیست؟ Saripodhaa Sanivaaram 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟