0% (0 رای)
98

توضیحات فیلم

فیلم خوب بود، فیلمی در ژانر درام به کارگردانی و نویسندگی ایندیا دونالدسون محصول سال 2024 کشور آمریکا است.
در این فیلم بازیگرانی همچون هنرمندانی همچون لیلی کولیاس، سومایا بوهبال، ولنتاین بلک، دیانا اروین، جیمز لو گروس، دنی مک کارتی، جولیان گریدی، بکا مورین، سارا ویلسون، ساموئل لانیر، اریک یتس، پیتر مک نالی و… به هنرمندی پرداخته اند.

داستان فیلم خوب بود

فیلم Good One 2024 داستان دختری ۱۷ ساله به نام سم را روایت می‌کند که به همراه پدرش، کریس، و دوست قدیمی او، مت، راهی یک سفر سه‌روزه به کتسکیلز می‌شوند. در طول این سفر، اختلافات و تنش‌های گذشته میان کریس و مت بالا می‌گیرد. در این میان، سم که به نسبت سن خود بسیار عاقل‌تر است، سعی می‌کند نقش میانجی را ایفا کند تا آرامش را حفظ کند. اما تنش‌های موجود فراتر از انتظار اوست و اوضاع پیچیده‌تر از آن می‌شود که بتوان به راحتی آن را کنترل کرد.

درباره فیلم

فیلم خوب بود (Good One) توسط سه کمپانی International Pigeon Production، Smudge Films و Tinygiant تولید شده و فیلمنامه آن نیز به قلم ایندیا دونالدسون نوشته شده است.

خوب بود نخستین بار در 21 جولای 2024 در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندنس (Sundance Film Festival) در آمریکا به نمایش درآمد و پس از شرکت در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر، در 9 آگوست همان سال توسط کمپانی Metrograph Pictures در سینماهای آمریکا، Madman Entertainment در استرالیا و levelFILM در کانادا به اکران عمومی رسید. پس از آن، این فیلم به‌طور همزمان توسط کمپانی Visit Films در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین، نیوزیلند و دیگر کشورها به صورت اینترنتی منتشر شد.

این فیلم موفق شد در جشنواره‌های بین‌المللی مختلف 3 جایزه از جمله بهترین داستان و بهترین کارگردانی را کسب کند و نامزد دریافت 8 جایزه دیگر شود، از جمله نامزدی در بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم درام. خوب بود اثری عمیق و احساسی است که به مفاهیمی چون محدودیت‌های اعتماد، درک متقابل، و در نهایت بخشش در روابط خانوادگی می‌پردازد.

شما می‌توانید نسخه اصلی این فیلم را همراه با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم از وبسایت‌ ویدو دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خوب بود Good One 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟