0% (0 رای)
93

توضیحات فیلم

فیلم خوره کتاب در ژانر ماجراجویی ، کمدی و درام به کارگردانی انت تیمپسون و نویسندگی توبی هاروارد و انت تیمپسون محصول سال 2024 کشور نیوزلند است.
در این فیلم هنرمندانی چون نل فیشر، مورگانا اوریلی، میلن بیرد و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم خوره کتاب

در فیلم خوره کتاب، میلدرید، دختری کتاب‌خوان و کنجکاو، با یک ماجراجویی غیرمنتظره روبه‌رو می‌شود. وقتی پدرش برای یافتن پلنگ کنتربری، موجودی اسرارآمیز و افسانه‌ای، او را با خود همراه می‌کند، زندگی میلدرید به کلی دگرگون می‌شود. این سفر پرخطر و هیجان‌انگیز، نه تنها آن‌ها را به نقاط دوردست می‌برد، بلکه رازهای پنهانی خانواده را نیز آشکار می‌کند.

درباره فیلم

کرم کتاب” (2024)، محصول مشترک کمپانی‌های Firefly Films، New Zealand Film Commission و Nowhere، به نویسندگی مشترک آنت تیمپسون و توبی هاروارد است. این فیلم پس از نخستین نمایش جهانی در جشنواره بین‌المللی فانتزیا در کانادا، در جشنواره‌های مختلفی به نمایش درآمد و در نهایت در سینماهای آمریکا، انگلستان و نیوزیلند اکران شد. توزیع جهانی این فیلم نیز توسط کمپانی Mister Smith Entertainment در بسیاری از کشورهای جهان انجام شد. این فیلم موفق به کسب جایزه Audience Award Gold برای بهترین فیلم بین‌المللی در جشنواره فانتزیا شد. نسخه زبان اصلی فیلم با زیرنویس فارسی در دسترس است

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود فیلم خوره کتاب
دانلود رایگان فیلم خوره کتاب

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خوره کتاب Bookworm 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟