0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم وینونا ایرپ: انتقام (Wynonna Earp: Vengeance) در ژانر اکشن، فانتزی، ترسناک، هیجان‌انگیز و وسترن به کارگردانی پائولو بارزمن محصول سال 2024 کشورهای آمریکا و کانادا است.
در این فیلم بازیگرانی همچون ملانی اسکروفانو، تیم روزون، دومینیک پرووست چاکلی، کاترین بارل، کارن ناکس، دنی کیند، وارون سارانگا، جان آردن، اندرو بوشل، گرگ لاوسون، جولیان بلک آنتلوپ، یانا گلد، رزی سایمون، وسلی فرنچ و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم وینونا ایرپ انتقام

وینونا ایرپ، شکارچی ارواح افسانه‌ای، برای رویارویی با قدرتمندترین دشمن خود به خانه بازمی‌گردد. موجودی شیطانی و ناشناخته از گذشته که به دنبال انتقام از وینونا و عزیزانش است. در فیلم پر از اکشن و ماجراجویی “وینونا ایرپ: انتقام” (2024)، وینونا در نبردی حماسی برای نجات جهان و شکست دادن این موجود شیطانی تلاش می‌کند.

درباره فیلم

فیلم وینونا ایرپ: انتقام (Wynonna Earp: Vengeance) توسط دو کمپانی Cineflix Studios و Seven24 Films ساخته شده است. فیلمنامه آن توسط امیلی آندراس نوشته شده است.

وینونا ایرپ: انتقام برای اولین بار در تاریخ 13 سپتامبر 2024 از شبکه Sky در انگلستان پخش شد و سپس به صورت همزمان از طریق سرویس استریم Tubi TV در کشورهای آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین و دیگر کشورها به‌صورت اینترنتی منتشر شد.

تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده پل آکرلی، امیلی آندراس، پائولو بارزمن، برت بورلوک، تام کاکس، برایان دنیس، سونیا هوسکو، جس مالدانر، جوردی راندال و ملانی اسکروفانو بوده است. فیلمبرداری آن توسط پیر جودوین انجام شده و تدوین آن را مایکل دوهرتی بر عهده داشته است. این فیلم براساس رمان تصویری به همین نام اثر بو اسمیت و سریال تلویزیونی Wynonna Earp محصول سال 2016 ساخته شده است.

شما می‌توانید نسخه زبان اصلی وینونا ایرپ: انتقام را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت ویدو دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود فیلم وینونا ایرپ انتقام
دانلود رایگان فیلم وینونا ایرپ انتقام

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم وینونا ایرپ انتقام Wynonna Earp: Vengeance 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟