0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم زندگی پس از مرگ، فیلمی در ژانر درام ، ترسناک و هیجان انگیز به کارگردانی رابرت سالرنو و نویسندگی سارا کنراد محصول سال 2024 کشور آمریکا و ایتالیا است.
در این فیلم بازیگرانی همچون کانی بریتون، فریا هنان میلز، جیووانی سیرفیرا، توماسو باسیلی، جورجیا تراسلی، الساندرو رایسچی، بابتیدا ساجو، آندرئا بروسکی، لورا آنزانی و… به ایفای نقش پرداخته اند

داستان فیلم زندگی پس از مرگ

کلر از بازگشت معجزه‌آسای دخترش پس از یک حادثه مرگبار، در اوج خوشحالی است. اما این شادی دوامی ندارد و به زودی جای خود را به وحشت عجیبی می‌دهد. رفتارهای عجیب و غریب رابین، او را به این باور می‌رساند که نیرویی شیطانی دخترش را از آن دنیا بازگردانده است و حالا در پی هدفی شوم است. راز تاریک پشت این بازگشت، زندگی کلر را به جهنمی هولناک تبدیل می‌کند

درباره فیلم

فیلم «زندگی پس از مرگ» توسط کمپانی‌های Artina Films، ClaRo Productions و Fenix Entertainment ساخته شده و فیلمنامه آن را سارا کنراد نوشته است.

«زندگی پس از مرگ» برای اولین بار در 13 سپتامبر 2024 توسط کمپانی Paramount Pictures در سینماهای آمریکا و ایتالیا اکران شد و به‌طور همزمان در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، فرانسه و دیگر کشورها به صورت آنلاین منتشر گردید.

شما می‌توانید این فیلم را با دوبله فارسی از سایت ویدو دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم زندگی پس از مرگ Here After 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟