0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم پاک کننده (Eraser) در ژانر درام به کارگردانی لی سی تک مارک محصول سال 2023 کشور مالزی است.
در این فیلم بازیگرانی همچون لی وان شوئن آلیسا، ضیاء عرفین، آنجلا چان، جون لوجونگ، پراکاش موروگیا، نامرون، ادیبه نور، برونت پالارا و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم پاک کننده

فیلم پاک‌ کننده یک درام خانوادگی است که با روایتی احساسی، مخاطب را به دنیای پیچیده یک خانواده می‌برد. این فیلم با بررسی مفهوم عشق بی قید و شرط، به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با وجود تفاوت‌ها، به هم نزدیک‌تر شد. سفر این خانواده، ما را به تفکر درباره ارزش‌های انسانی و اهمیت روابط خانوادگی وامی‌دارد.

درباره فیلم

فیلم پاک‌کننده (Eraser)  توسط کمپانی Fiery Films تولید شده و فیلمنامه آن به صورت مشترک توسط سیتی یاسمینا ابراهیم، لی سی تک مارک و ین ین تانگ نوشته شده است.

پاک‌کننده برای اولین بار در تاریخ 1 ژوئن 2023 توسط کمپانی MyContent Distribution در سینماهای مالزی به نمایش درآمد و پس از آن از طریق سرویس استریم Amazon Prime Video در کشورهای مختلفی مانند آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین و دیگر نقاط جهان به‌صورت اینترنتی منتشر شد.

یاپ لی کوان مندی تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشته و تدوین و ویرایش آن توسط هان ییت کیانگ، المان وافی نگ و چین چنگ تئو انجام شده است. فیلمبرداری نیز توسط اریک یونگ صورت گرفته است.

نسخه دوبله فارسی فیلم پاک‌کننده هم‌اکنون از وبسایت‌ ویدو با لینک مستقیم قابل دانلود و تماشا است.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پاک کننده Eraser 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟