0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم کمان پولادی (Balestra) در ژانر ، معمایی، درام، علمی‌تخیلی و هیجان‌انگیز به کارگردانی نیکول دورسی محصول سال 2024 کشور کانادا است.
در این فیلم بازیگرانی همچون هنرمندانی همچون کوش جومبو، مانی جاسینتو، جیمز بج دیل، هدر دورکسن، لوک بیلیک، کریستین پارک، جیسون ویلیام دی، استفان لوبو، ناتالی فارو، لوری تریلو، آنت ریلی و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم کمان پولادی

جوانا، شمشیربازی بلندپرواز و جاه‌طلب، برای رسیدن به اوج موفقیت حاضر است هر ریسکی را بپذیرد. او با استفاده از یک فناوری پیشرفته، وارد دنیایی موازی می‌شود که در آن می‌تواند بدون محدودیت تمرین کند. اما این دنیای خیالی به‌زودی به کابوسی تبدیل می‌شود؛ جایی که یک رابطه ممنوعه با مربی‌اش، تمام دستاوردها و رویاهایش را تهدید می‌کند. آیا جوانا می‌تواند تعادل بین واقعیت و رویا را حفظ کند و به هدف خود برسد؟

درباره فیلم

فیلم بالسترا (Balestra)  توسط دو کمپانی Item 7 و Oddfellows Entertainment ساخته شده است. فیلمنامه این فیلم را عمران زیدی نوشته است.

این فیلم برای نخستین بار در تاریخ 9 آگوست 2024 میلادی توسط کمپانی Elevation Pictures در سینماهای کانادا اکران شد و سپس به‌طور همزمان در کشورهای مختلفی از جمله آمریکا، انگلستان، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی و سوئیس نیز به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تولید این فیلم به‌صورت مشترک توسط پل ای. آدت، سوفی کایرد، پیر ایون، کریس فرگوسن، ژانت گارسیا، برایان کاوانا جونز، جما لوینسون، ژاکلین نگوین و جسی ساوات انجام شده است. ورونیک باربه مسئولیت تدوین و ویرایش فیلم را بر عهده داشته و فیلمبرداری آن توسط ماری داوینیون صورت گرفته است. موسیقی متن این فیلم نیز اثر سیمون برتراند است.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه زبان اصلی فیلم بالسترا را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وب‌سایت ویدو دانلود و تماشا کنند.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود فیلم کمان پولادی
دانلود رایگان فیلم کمان پولادی

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کمان پولادی Balestra 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟