0% (0 رای)

توضیحات

سووشون در ژانر تاریخی، جنگی، خانوادگی و درام به کارگردانی نرگس آبیار به تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی سریال جدید نمایش خانگی محصول 1402 ایران است.
در این فیلم بازیگرانی همچون بهنوش طباطبایی، هوتن شکیبا، مهران احمدی، مجید صالحی، آزاده صمدی، بابک کریمی، سهیل مستجابیان، شیدا یوسفی، مریم سعادت، سام درخشانی، ترلان پروانه، فرشته صدر عرفایی، میلاد کی مرام و… به هنرمندی پرداخته اند.

داستان سریال سووشون

سریال «سووشون» با بهره‌گیری از بستر تاریخی جنگ جهانی دوم، روایتگر درگیری‌های درونی یک خانواده و تاثیرات مخرب جنگ بر زندگی انسان‌ها است. این سریال به شکلی هنرمندانه نشان می‌دهد که در میان نابودی و تهدیدهای دائمی، حفظ آرامش و زندگی عادی تا چه اندازه دشوار است. «سووشون» با داستان‌سرایی منحصربه‌فرد، جزئیات دقیق و شخصیت‌های عمیق و پویا، تجربه‌های جانکاه آن دوران را به تصویر می‌کشد و احساسات و دغدغه‌های زری و خانواده‌اش را به شکلی ملموس به مخاطب منتقل می‌کند.

درباره سریال

سریال ایرانی «سووشون» که محصول سال ۱۴۰۰ است، به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی تولید شده است. این سریال اولین تجربه نرگس آبیار در شبکه نمایش خانگی است. آبیار که پیش از این با ساخت فیلم‌های سینمایی متعدد، توانایی‌های خود را در سینمای ایران به نمایش گذاشته و جوایز بسیاری کسب کرده بود، این‌بار با سریالی در این پلتفرم فعالیت می‌کند. او پس از کارگردانی بیش از ۵ فیلم سینمایی تصمیم گرفته است اقتباسی از رمان مشهور «سووشون» نوشته سیمین دانشور را به نمایش درآورد.

داستان سریال سووشون سریال «سووشون» اقتباسی از رمان سیمین دانشور است که در سال ۱۳۴۸ منتشر شد. این داستان در دوران جنگ جهانی دوم و در یکی از شهرهای جنوبی ایران روایت می‌شود.

تعداد قسمت‌ها و زمان پخش سریال سووشون

سریال «سووشون» در حال حاضر مراحل فیلمبرداری خود را در شیراز طی می‌کند و هنوز تعداد دقیق قسمت‌های آن مشخص نشده است.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال سووشون

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟