0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم گرمای کشنده (Killer Heat) در ژانر جنایی، درام، عاشقانه به کارگردانی فیلیپه لاکته محصول سال 2024 کشور آمریکا است.
در این فیلم بازیگرانی همچون جوزف گوردون لویت، شیلین وودلی، ریچارد مدن، بابو سیسی، کلر هولمن، ابی لی، النی ورگتی، امانویل گاوریداکیس، دیمیتریس توپالیدیس و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم گرمای کشنده

در فیلم گرمای کشنده (Killer Heat 2024)، داستان در یک جزیره دورافتاده در یونان رخ می‌دهد؛ جایی که دو برادر دوقلو درگیر یک مثلث عشقی پرتنش و خشونت‌آمیز می‌شوند. با مرگ مشکوک یکی از برادران، نیک بالی، کارآگاه مشهور، به جزیره فراخوانده می‌شود تا این پرونده پیچیده و مرموز را بررسی کند، اما…

درباره فیلم

فیلم گرمای کشنده (Killer Heat) توسط سه کمپانی Amazon Studios، Faliro House Productions و Makeready ساخته شده است. مت چارمن و روبرتو بنتیوگنا به‌طور مشترک فیلمنامه این اثر را نوشته‌اند.

گرمای کشنده اولین بار در تاریخ 26 سپتامبر 2024 از طریق سرویس Amazon Prime Video در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان و دیگر کشورها به صورت اینترنتی منتشر شد. کالین کریتون، جوزف گوردون لویت، تام کارنوفسکی، اسکار مونت مایور و چندین نفر دیگر به‌طور مشترک تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشته‌اند. جوزف شرلی ساخت موسیقی متن را انجام داده و اندرو دان فیلمبرداری آن را برعهده داشته است. تدوین فیلم نیز توسط جی کسیدی و نیل اسمیت صورت گرفته است.

این فیلم بر اساس داستان کوتاهی به نام The Jealousy Man از نویسنده نروژی یو نسبو ساخته شده است.

 

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود فیلم گرمای کشنده
دانلود رایگان فیلم گرمای کشنده

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم گرمای کشنده Killer Heat 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟