0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم پاوی سرایدار (Pavi Caretaker) در ژانر کمدی و درام به کارگردانی وینیت کومار محصول سال 2024 کشور هندوستان است.
در این فیلم بازیگرانی همچون دیلیپ، رادیکا ساراتکومار، جانی آنتونی، وینیت کومار، دارماجان بولگاتی، جینو بن، سواتی کونده، دیپو جی پنیکر، شریا روکمینی، رسمی، جوهی جایاکومار و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم پاوی سرایدار

در فیلم پاوی سرایدار (Pavi Caretaker 2024)، زندگی یک سرایدار مجرد با یک پیوند غیرمنتظره دگرگون می‌شود و این تغییر، شادی و هیجان را به زندگی معمولی او در یک مجتمع مسکونی می‌آورد، اما…

درباره فیلم

فیلم پاوی سرایدار (Pavi Caretaker) توسط کمپانی Grand Productions تولید شده است. راجش راغوان نویسندگی این فیلم را برعهده داشته است.

این فیلم برای نخستین بار در تاریخ 26 آوریل 2024 توسط کمپانی‌های Right Release و FEOUK در سینماهای هند اکران شد. همچنین به‌طور همزمان از طریق سرویس استریم Manorama Max در کشورهایی مانند آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، و تونس به‌صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی این فیلم به‌صورت مشترک توسط دیلیپ، آنوپ پادمانبان و کی. پی. ویاسان انجام شده است. میدون موکوندان آهنگسازی فیلم را برعهده داشته و فیلمبرداری آن توسط سانو طاهر صورت گرفته است. تدوین و ویرایش فیلم نیز به‌دست دیپو جوزف انجام شده است.

پس از اکران، پاوی سرایدار نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد؛ به‌ویژه به‌خاطر بازی قوی دیلیپ، کارگردانی و نویسندگی آن مورد تحسین قرار گرفت. با این حال، برخی منتقدان انتقاداتی را به فیلمنامه و زمان پخش فیلم وارد کردند. این فیلم از لحاظ تجاری در باکس آفیس موفقیت متوسطی کسب کرد.

شما می‌توانید نسخه دوبله فارسی فیلم پاوی سرایدار را با لینک مستقیم از وبسایت ویدو دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پاوی سرایدار Pavi Caretaker 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟