0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم قلاب سنگ (Slingshot)در ژانر علمی‌تخیلی، درام و هیجان‌انگیز به کارگردانی میکل هوفسترم محصول سال 2024 کشورهای آمریکا، مجارستان و اندونزی است.
در این فیلم بازیگرانی همچون کیسی افلک، لارنس فیشبرن، امیلی بیچام، تامر کاپون، دیوید موریسی، شارلوتا لوگرن، مارک ابولوئه، نیکولت باراباس، آگوتا دونای، نانا جیمز، فرنس ایوان سابو و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم قلاب سنگ

فیلم “قلاب سنگ” داستان یک گروه فضانورد را روایت می‌کند که در یک ماموریت خطرناک به قمر تایتان، با چالش‌های فنی و روانی روبرو می‌شوند. وقتی یکی از آن‌ها دچار اختلال روانی می‌شود، ماموریت به سمت یک پایان فاجعه‌آمیز پیش می‌رود.

درباره فیلم

فیلم قلاب سنگ توسط سه کمپانی Bluestone Entertainment، Filmsquad و Széchenyi Funds ساخته شده است. فیلمنامه این اثر را آر. اسکات آدامز و ناتان پارکر به طور مشترک نگارش کرده‌اند.

فیلم «قلاب سنگ» برای نخستین بار در تاریخ 30 آگوست 2024 میلادی توسط کمپانی Bleecker Street Media در سینماهای ایالات متحده و توسط Signature Entertainment در سینماهای انگلستان اکران شد. پس از آن، کمپانی WME Independent این فیلم را به‌صورت همزمان در کشورهای مختلفی همچون آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس و آرژانتین به‌صورت اینترنتی منتشر کرد.

تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده آر. اسکات آدامز، دیوید آمار، لی اشر، نیکولت باراباس، باب کوپر، دبی کوپر، ران کندی، متیو دوایر، آتیلا فودور، لارنس فرید، ریما گریر، بلا هاجنال و ایوت هواسی بوده و تدوین و ویرایش آن توسط ریکارد کرانتز انجام شده است. فیلمبرداری این اثر نیز توسط پار ام. اکبرگ انجام شده است.

شما می‌توانید نسخه دوبله فارسی و نسخه زبان اصلی فیلم «قلاب سنگ» را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت ویدودانلود و تماشا کنید.

 

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم قلاب سنگ Slingshot 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟