0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم هرگز رها نکن (Never Let Go) در ژانر ترسناک، معمایی، هیجان‌انگیز و درام به کارگردانی الکساندر آجا محصول سال 2024 کشور آمریکا است.
در این فیلم بازیکرانی همچون هلی بری، آنتونی بی. جنکینز، استفانی لوین، ویلیام کتلت، پرسی داگز چهارم، متیو کوین اندرسون، کریستین پارک، میلا مورگان، ژرژ گریسیوز، کادنس کامپتون و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم هرگز رها نکن

در دنیایی که توسط نیرویی اهریمنی تسخیر شده، تنها پناهگاه یک مادر و دوقلوهایش، پیوند ناگسستنی میان آن‌هاست. اما وقتی یکی از دوقلوها به این نیرو شک می‌کند، این پیوند شکننده می‌شود و خانواده را در یک مبارزه وحشتناک برای بقا قرار می‌دهد.

درباره فیلم

فیلم هرگز رها نکن (Never Let Go) تهیه‌کنندگی مشترک کمپانی‌های 21Laps Entertainment، HalleHolly، و Lionsgate Films ساخته شده است. فیلمنامه‌ی هرگز رها نکن را کی‌سی کوفلین و رایان گراسبی به طور مشترک نوشته‌اند.

این فیلم که با بودجه‌ای معادل 25 میلیون دلار تولید شده، اولین بار در 20 سپتامبر 2024 توسط کمپانی Lionsgate Films در سینماهای آمریکا و توسط Metropolitan Filmexport در سینماهای فرانسه اکران شد. هرگز رها نکن توانست در گیشه به فروش تقریبی 6.1 میلیون دلار دست یابد و پس از آن به صورت همزمان در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان و چندین کشور دیگر به صورت اینترنتی منتشر گردید. پس از اکران، این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

نسخه دوبله فارسی هرگز رها نکن نیز از طریق وبسایت ویدو قابل دانلود و تماشا است.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود فیلم هرگز رها نکن
دانلود فیلم هرگز رها نکن

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هرگز رها نکن Never Let Go 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟