0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم قهرمانان از دست رفته (Long Gone Heroes) در ژانر اکشن، جنایی، درام، معمایی و هیجان‌انگیز به کارگردانی جان سواب محصول سال 2024 کشور آمریکا است.
در این فیلم بازیگرانی همچون فرانک گریلو، جاش هاچرسون، ملیسا لیو، بو نپ، اندی گارسیا، ادن برولین، وندی مونیز، مکای فایفر، خوان پابلو رابا، جورج کارول، سم کوارتین و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم قهرمانان از دست رفته

در فیلم “قهرمانان از دست رفته”، یک سرباز سابق نیروهای ویژه که همه چیز را پشت سر گذاشته بود، مجبور می‌شود برای نجات خواهرزاده خبرنگار خود که در دل یک عملیات مخفی به دام افتاده، به میدان نبرد بازگردد. اما در این مسیر پرخطر، با رازهایی تاریک و دشمنانی قدرتمند روبرو می‌شود که گذشته او را تهدید می‌کند.

درباره فیلم

فیلم قهرمانان از دست رفته (Long Gone Heroes) توسط سه کمپانی Coexistence Studios، Desment Studios و Film Heroes ساخته شده است. فیلمنامه این اثر توسط جان سواب و سانتیاگو مانس مورنو به صورت مشترک نوشته شده است.

این فیلم که با بودجه‌ای 20 میلیون دلاری ساخته شده، اولین بار در تاریخ 20 سپتامبر 2024 توسط کمپانی Lionsgate Films در سینماهای آمریکا اکران شد. سپس به‌صورت اینترنتی توسط Hollywood Media Bridge در کشورهایی همچون آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس و آرژانتین منتشر شد.

تهیه‌کنندگی فیلم قهرمانان از دست رفته را بری بروکر، جیمز تی. بروس چهارم، آنجل کاسانی، فرانسیسکو جی ریورا فرناندز، فیلیپ بی گلدفاین، مارک جیکوبسون، کلارا لوپ، نیکلاس مارتینز لوزانو و سانتیاگو مانس مورنو بر عهده داشته‌اند. تدوین فیلم توسط اندرو آرونسون و کوین هیل انجام شده و فیلمبرداری آن نیز کاری از براندون کاکس است.

شما می‌توانید نسخه زبان اصلی این فیلم را همراه با زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت ویدو دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود فیلم قهرمانان از دست رفته
دانلود رایگان فیلم قهرمانان از دست رفته

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم قهرمانان از دست رفته Long Gone Heroes 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟