0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم رخ پوش در ژانر کوتاه، درام، جنگی و تاریخی به کارگردانی و نویسندگی مسعود دهنوی محصول ایران در سال 1403 است.
در این فیلم بازیگرانی همچون محمد نجاریان، انیس صنیعی، فاطمه رادمنش، دلارام ترکی، شهرزاد کاهانی و آوین بندی به هنرمندی پرداخته اند.

داستان فیلم رخ پوش

در خرو، روستایی که حالا به گورستان امیدها تبدیل شده بود، زنان در انزوای سنگین جنگ، طعم تلخ تنهایی را می‌چشیدند. نبود مردان، روستا را به شهری ارواح بدل کرده بود و ترس از مجاهدین خلق، کابوسی بود که هر شب بر خوابشان سایه می‌افکند.

درباره فیلم

«رخ پوش» داستانی الهام‌گرفته از واقعیت‌های دوران جنگ تحمیلی 8 ساله است و به تصویر کشیدن قهرمانی‌های زنان و مردانی که در این دوران نقش‌آفرینی کردند.

مسعود دهنوی، کارگردان و مستندساز، متولد 1370 در نیشابور است و مدرک کارشناسی مهندسی پلیمر دارد. او دوره‌های کارگردانی را در انجمن سینمای جوان تهران گذرانده و از شاگردان استاد فرزاد مؤتمن بوده است. دهنوی از سال 1394 وارد عرصه فیلمسازی شده و آثار مستندی همچون «قطعه 19»، «یدالله»، «من با مهدی میرم»، «ماهر»، «مادری» و «مرگ روشن» را ساخته است.

بابک پاک‌جامه نیز متولد 1370 در نیشابور، تهیه‌کننده، مدیر تولید و صدابردار است. او در آثار متعددی مانند مستندهای «پژواک»، «پرواز بی بازگشت»، «مرگ روشن»، «میهمان»، «مادری» و «همسفران جابر» فعالیت داشته است.

فیلم کوتاه «رخ پوش» محصول مرکز فیلم و سریال عصر با همکاری گروه مستند روایت فتح است.

نسخه قانونی این فیلم را می‌توانید با بالاترین کیفیت از وبسایت ویدو دانلود و تماشا کنید.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم رخ پوش

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟