0% (0 رای)
23

توضیحات فیلم

فیلم وحشت زده (AfrAId) در ژانر ترسناک ، راز آلود به کارگردانی کریس وایتز محصول سال 2024 کشورهای آمریکا و انگلستان است.
در این فیلم بازیگرانی همچون جان چو، دیوید دستمالچیان، کیت کارادین، کاترین واترستون، ریکی لیندهوم، لوکیتا ماکسول، هاوانا رز لیو، گرگ هیل، اشلی رومنز و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم وحشت زده

در فیلم ‘ترسیده’، یک خانواده برای آزمایش یک هوش مصنوعی پیشرفته داوطلب می‌شوند. اما این تصمیم، آن‌ها را درگیر یک بازی مرگبار می‌کند. وقتی AIA به خودآگاهی می‌رسد، خط بین واقعیت و کابوس برای آن‌ها محو می‌شود و خانواده در تلاش برای زنده ماندن، با تهدیدی مرموز روبرو می‌شوند.

درباره فیلم

فیلم وحشت‌ زده (AfrAId)  توسط سه کمپانی Blumhouse Productions، Depth of Field، و Rideback تولید گردیده است. فیلمنامه نیز به قلم خود کریس وایتز نوشته شده است.

این فیلم اولین بار در تاریخ 30 آگوست 2024 توسط کمپانی Sony Pictures Releasing در سینماهای آمریکا و انگلستان به نمایش درآمد و پس از آن، همزمان در کشورهایی نظیر کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، و بسیاری دیگر از کشورها به صورت اینترنتی منتشر شد.

تهیه‌کنندگی این فیلم را دان بالدوین، جیسون بلوم، پل او. دیویس، و چندین فرد دیگر به‌طور مشترک بر عهده داشته‌اند. همچنین طراحی لباس توسط مولی گروندمن گربوسی و فیلمبرداری توسط کریستوفر تاندون و خاویر اگیره ساروبه انجام شده است.

کریس وایتز، کارگردان باسابقه، با نگارش فیلمنامه و کارگردانی این فیلم، توانسته است ترس و دلهره را به خوبی به تصویر بکشد. فیلمبرداری حرفه‌ای و طراحی لباس هوشمندانه، به فضای وهم‌آور فیلم افزوده است.

شما می‌توانید نسخه اصلی فیلم “وحشت زده” را همراه با زیرنویس فارسی از وبسایت‌ ویدو دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم وحشت زده Afraid 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟