0% (0 رای)
33

توضیحات فیلم

فیلم پیک در ژانر جنایی ، درام و هیجان انگیز به کارگردانی دانیل کالپارسورو و نویسندگی پتکسی آمزکوآ و آلجو فله محصول سال 2024 کشور کانادا است.
در این فیلم بازیگرانی همچون آرون پایپر، ماریا پدرازا، لوئیس توسار و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم پیک

در فیلم پیک، ایوان، یک پیشخدمت ساده، با وسوسه ثروت روبرو می‌شود. او که به تازگی وارد دنیای پر زرق و برق پولشویی شده، باید تصمیم بگیرد که به این زندگی ادامه دهد یا به گذشته ساده‌اش بازگردد.

درباره فیلم

فیلم پیک توسط سه کمپانی +Canal، Panache Productions و Vaca Films تولید گردیده است. فیلمنامه این فیلم توسط پتکسی آمزکوآ و آلجو فله به‌طور مشترک به نگارش درآمده است.

پیک اولین بار در 19 ژانویه 2024 توسط کمپانی Universal Pictures در سینماهای اسپانیا به نمایش درآمد و موفق به کسب فروشی در حدود 1.7 میلیون دلار در گیشه شد. پس از آن، این فیلم از طریق سرویس استریم نتفلیکس (NETFLIX) در کشورهایی مانند آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین، اسپانیا و بسیاری از کشورهای دیگر به صورت آنلاین منتشر شد.

تهیه‌کنندگی این فیلم به‌صورت مشترک بر عهده اسپرانزا گراسیا، اما لوسترس و بورجا پنا بوده و فیلمبرداری آن توسط تامی فرراس انجام شده است. همچنین تدوین این فیلم کاری از آنتونیو فروتوس می‌باشد.

برای تماشای نسخه زبان اصلی فیلم پیک با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی، می‌توانید به وبسایت ویدو مراجعه کرده و آن را دانلود کنید.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پیک The Courier 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟