0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم چارلی تانگو (Charlie Tango) در ژانر درام، معمایی و هیجان‌انگیز به کارگردانی سیمون بویزورت محصول سال 2024 کشور کانادا است.
در ای فیلم بازیگرانی همچون دیوید لا های، استیسی میستسین، بروس دینزمور، دایانا لوئیس، مارسل ژانین، پیتر میلر، ژنویو سنت لوئیس، چارلز بندر، داریو گاسبارو، کایلی شوینیر و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم چارلی تانگو

چارلی تانگو داستان مردی به نام کیم است که پس از یک فاجعه هوایی، زندگی‌اش به کلی دگرگون می‌شود. در حالی که او تلاش می‌کند تا دوباره روی پای خود بایستد، با مردی مرموز به نام چارلی آشنا می‌شود که پیشنهاد سرمایه‌گذاری‌های پرسود را به او می‌دهد. اما این پیشنهاد شیرین به زودی به یک کابوس تبدیل می‌شود و کیم خود را در دل یک توطئه مالی بزرگ می‌بیند. همسر پلیس کیم، جف، نیز به این ماجرا مشکوک شده و تلاش می‌کند تا حقیقت را کشف کند.

درباره فیلم

فیلم چارلی تانگو (Charlie Tango) توسط کمپانی Les Productions 1984 ساخته شده و فیلمنامه آن نیز توسط بویزورت به نگارش درآمده است.

چارلی تانگو برای اولین بار در 27 آوریل 2024 در جشنواره بین‌المللی Myrtle Beach International Film Festival در آمریکا به نمایش درآمد و سپس در 23 آگوست همان سال توسط کمپانی Gravitas Ventures در سینماهای آمریکا و کانادا اکران شد. این فیلم پس از اکران در سینماها، به صورت اینترنتی در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین و مالزی منتشر گردید.

فیلمبرداری این اثر توسط الکساندر بوسییر وان انجام شده و موسیقی متن آن را الیور پالوتای ساخته است. سیمون بویزورت علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز بر عهده داشته است.

نسخه دوبله فارسی چارلی تانگو با لینک مستقیم از وبسایت‌ ویدو قابل دانلود و تماشا است.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم چارلی تانگو Charlie Tango 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟