0% (0 رای)

توضیحات سریال

سریال زوج کامل (The Perfect Couple) در ژانر جنایی، درام و معمایی به کارگردانی سوزانه بیر محصول کشور آمریکا در سال 2024 است.
در این فیلم بازیگرانی همچون نیکول کیدمن، لیو شرایبر، ایو هیوسن، بیلی هوول، مگان فیهی، دونا لین شامپلین، جک رینور، مایکل بیچ، ایشان خطیر، سم نیولا، میا ایساک، داکوتا فانینگ و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان سریال زوج بی نقص

عروسی رویایی آملیا با یک خانواده ثروتمند در نانتاکت، با وقوع یک قتل مرموز به کابوسی هولناک تبدیل می‌شود. حالا او نه تنها باید با غم از دست دادن نامزدش کنار بیاید، بلکه باید در میان دروغ‌ها و رازهای پنهان این خانواده، قاتل واقعی را پیدا کند. این اتفاق ناگوار، آملیا را درگیر یک معمای پیچیده کرده و او را به مرز جنون می‌کشاند.

درباره فیلم

فصل اول سریال زوج کامل (The Perfect Couple) در سال 2024 توسط کمپانی‌های 21Laps Entertainment، Blossom Films و The Jackal Group تولید شد. فیلمنامه سریال توسط تیمی از نویسندگان از جمله کورتنی گریس، جنا لامیا، الکس برگر، لیلا کوهان، برایان ام. هولدمن و ایولین ایو نوشته شده است.

سریال زوج کامل نخستین بار در تاریخ 5 سپتامبر 2024 از طریق سرویس استریم نتفلیکس (NETFLIX) در کشورهایی از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، آرژانتین، بلژیک، هلند، آفریقای جنوبی و مکزیک به صورت اینترنتی منتشر شد.

تهیه‌کنندگی این مجموعه به صورت مشترک توسط مورا عینایی، هند بغدادی، جاش بری، الکس برگر، گیل برمن، سوزان بیر، لیلا کوهان، بکا ادلمن، سیمون گودریج و الین هیلدربراند انجام شده است. روبرتو دی آنجلیس و شین هرلبوت فیلمبرداری این سریال را برعهده داشته‌اند و موسیقی متن آن نیز توسط روپرت گرگسون ویلیامز ساخته شده است.

این سریال براساس رمانی با همین نام که توسط الین هیلدربراند در سال 2018 نوشته شده، ساخته شده است

 

تریلر سریال

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دانلود قسمت اول سریال زوج بی نقص
دانلود قسمت دوم سریال زوج بی نقص
دانلود قسمت سوم سریال زوج بی نقص
دانلود قسمت چهارم سریال زوج بی نقص
دانلود قسمت پنجم سریال زوج بی نقص
دانلود قسمت ششم سریال زوج بی نقص

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال زوج بی نقص The Perfect Couple 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟