0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم فرشتگان سقوط کرده: جنگجویان صلح یا سقوط فرشتگان: جنگجویان صلح (Angels Fallen: Warriors of Peace) در ژانر ترسناک، اکشن، فانتزی، ماجراجویی، علمی‌تخیلی و هیجان‌انگیز به کارگردانی علی زمانی محصول سال 2024 کشور آمریکا است.
در این فیلم بازیگرانی همچون دنیس ریچاردز، کوبا گودینگ جونیور، کورینا ریکو، ویلیام مک نامارا، رندی کوچار، کاتلین اوکانر، مایک فرگوسن، کن داویتیان و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم فرشتگان سقوط کرده: جنگجویان صلح

بالتازار، کهنه‌سربازی جنگ‌زده، پس از سال‌ها نبرد در عراق، به دنبال آرامشی گذراست. اما سرنوشت او را به سمت یک ماموریت ماورایی می‌کشاند. او که پیامی رازآلود دریافت می‌کند، متوجه می‌شود که باید از جهان در برابر دسیسه‌های شیطانی دبورا، فرشته‌ای سقوط کرده، محافظت کند. بالتازار با همراهی گروهی از جنگجویان نخبه، از جمله مارکوس، استراتژیست کارکشته، رومن و ماشه، وارد نبردی حماسی می‌شود تا جلوی تصرف جهان توسط ارتشی از مردگان را بگیرد.

درباره فیلم

فیلم اکشن ماجراجویی “فرشتگان سقوط کرده: جنگجویان صلح” با بودجه‌ای معادل 3.2 میلیون دلار تولید شد و در تاریخ 9 جولای 2024 در سینماهای محدود آمریکا و استرالیا اکران شد. این فیلم پس از آن به صورت همزمان در پلتفرم‌های آنلاین بیش از 25 کشور جهان از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، فرانسه، آلمان، ژاپن و کره جنوبی منتشر گردید و در کمتر از یک ماه توانست بیش از 5 میلیون دلار فروش داشته باشد. استقبال مخاطبان و منتقدان از این فیلم با بودجه محدود، نشان از موفقیت آن در جذب مخاطبان جهانی دارد.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود فیلم فرشتگان سقوط کرده: جنگجویان صلح
دانلود رایگان فیلم فرشتگان سقوط کرده: جنگجویان صلح

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم فرشتگان سقوط کرده: جنگجویان صلح Angels Fallen: Warriors of Peace 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟