0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم ثروت جنگ در ژانر اکشن، جنگی، درام و هیجان‌انگیز به کارگردانی بیل توماس محصول سال 2024 کشور انگلستان است.
در این فیلمب ازیگرانی همچون سوفی کریگ، جیمز الیور ویتلی، آسان نجی، باب کرایر، مگ فورگان، دانیل تراس، مارک کیتو، دنیل آزگود، مکس گیتس، استنلی جی براون، ریو سواتون، مارتین هیلیارد، آلن رلف، مایکل هسلوپ، جان لی پلت، کامرون ساوتی، الکس بیوان و… به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم ثروت جنگ

در خلال جنگ جهانی دوم و در جریان عملیات نرماندی، یک گروه کوچک از کماندوهای بریتانیایی ماموریتی حساس را بر عهده می‌گیرند. اما به دلیل بروز اتفاقات غیرمنتظره، عملیات با شکست مواجه شده و این گروه از بقیه نیروها جدا می‌شوند. آن‌ها برای زنده ماندن مجبور می‌شوند خود را در یک انبار متروک پنهان کنند. در حالی که نیروهای دشمن آن‌ها را محاصره کرده‌اند، امید به زنده ماندن بسیار کم به نظر می‌رسد. اما یک کشف تصادفی، فرصتی جدید برای فرار و زنده ماندن به آن‌ها می‌دهد.

درباره فیلم

فیلم ثروت جنگ در تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۲۴، برای اولین بار در سینماهای انگلستان و آمریکا به روی پرده رفت. این فیلم پرطرفدار به سرعت به یکی از پربیننده‌ترین آثار سینمایی سال تبدیل شد و در ادامه، از طریق سرویس استریم آمازون پرایم ویدئو در بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، کشورهای اروپایی و آسیایی منتشر شد.

تیمی قدرتمند از تهیه‌کنندگان، از جمله فیل هانت، کامپتون راس و لوسی سندرز، برای ساخت این فیلم اکشن مهیج گرد هم آمدند. فیلمبرداری زیبای “ثروت جنگ” توسط آندره‌آ گامبادورو انجام شده و تدوین روان آن نیز بر عهده فیلیپ پری بوده است.

موفقیت جهانی این فیلم تنها به فروش بالای گیشه محدود نشد. “ثروت جنگ” در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد شرکت کرد و موفق به کسب ۱۳ جایزه معتبر از جمله جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین تهیه‌کنندگی و بهترین بازیگر مرد شد.

اکنون شما می‌توانید این فیلم جذاب را با دوبله فارسی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت ویدو دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ثروت جنگ Fortunes of War 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟