0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم یک قربانی (A Sacrifice) در ژانر معمایی، درام و هیجان انگیز به کارگردانی جردن اسکات محصول سال 2024 کشورهای آمریکا و آلمان و در سال 2024 ساخته شد ه است.
در این فیلم هنرمندانی همچون اریک بانا، سیلفیا هوکس، سیدی سینک، جوناس دسلر، سوفی رویز، استفان کمپیورث، لارا فیث، الکساندر شوبرت، دی جی اکسپرس و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم یک قربانی

“یک قربانی” داستان بن مونرو (با بازی اریک بانا)، روانشناس مشهور، را روایت می‌کند که برای نجات دخترش مازی (با بازی سیدی سینک) از چنگال یک فرقه خطرناک، دست به هر کاری می‌زند. مازی که در سن نوجوانی به سر می‌برد، به طور اتفاقی با نینا (با بازی سیلویا هوکس)، رهبر کاریزماتیک این فرقه، آشنا می‌شود و مجذوب شخصیت او می‌شود. نینا که زنی باهوش و فریبنده است، به تدریج مازی را تحت تاثیر قرار داده و او را به عضویت فرقه خود در می‌آورد.
اما بن که از خطرات این فرقه آگاه است، به شدت نگران دخترش می‌شود و تلاش می‌کند تا او را از این گروه نجات دهد. او در این مسیر با چالش‌های متعددی از جمله مقاومت مازی، خطرات رهبر فرقه و مشکلات روحی و روانی خود روبرو می‌شود.

درباره فیلم

فیلم “یک قربانی” (A Sacrifice) محصول سال ۲۰۲۴، در تاریخ 28 ژوئن 2024 در سینماهای آمریکا و انگلستان به روی پرده رفت. این فیلم که توسط کمپانی‌های Vertical Entertainment و Sky اکران شد، به سرعت نظر منتقدین و مخاطبان را به خود جلب کرد.

شما می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم “یک قربانی” را با زیرنویس فارسی از وبسایت ویدو دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود فیلم یک قربانی
دانلود رایگان فیلم یک قربانی

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم یک قربانی A Sacrifice

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟