0% (0 رای)
81

توضیحات فیلم

فیلم صدای امید داستانی از پوسوم تروت (Sound of Hope: The Story of Possum Trot) با ژانر درام به کارگردانی جاشوا وایگل محصول کشور آمریکا است و در سال 2024 ساخته شده است.
در این فیلم بازیگرانی همچون همچون نیکا کینگ، دمیتریوس گروس، الیزابت میچل، دیانا بابنیکووا، جیلیان ریوز، کیسی جی بردلی، دلا گلدن، آریا جنای پولیام، آشر لیام کلی، تاج جانسون، رز پرسن، جاسینت بلانکنشیپ، دمیان کاسترو، لیشا ویلر و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم صدای امید داستان پوسوم تروت

فیلم صدای امید روایتگر داستانی واقعی و تکان‌دهنده از ایثار و عشق بی‌حد یک زن و شوهر به نام دونا و کشیش مارتین و کلیسای آنها در پوسوم تروت، شرق تگزاس است. این زوج فداکار با مشاهده شرایط دشوار کودکان در سیستم پرورشی محلی، تصمیمی شجاعانه می‌گیرند و طی 6 سال، 22 خانواده را به فرزندخواندگی 77 کودک از این سیستم تشویق می‌کنند.
اقدامات دونا و کشیش مارتین جرقه‌ای از امید را در دل جامعه روشن می‌کند و الهام‌بخش بسیاری از افراد در سراسر جهان می‌شود تا برای یاری رساندن به کودکان آسیب‌پذیر و نیازمند قدم بردارند.

درباره فیلم

فیلم صدای امید داستانی از پوسوم تروت برای اولین بار در تاریخ 5 آوریل 2024 در جشنواره بین‌المللی فیلم Annapolis در آمریکا به روی پرده رفت و مورد استقبال تماشاگران و منتقدان قرار گرفت. این فیلم سپس در 4 جولای همان سال توسط کمپانی Angel Studios در سینماهای سراسر آمریکا اکران شد و پس از آن در تاریخ 23 جولای 2024 به صورت همزمان در کشورهای مختلف از جمله انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین و اندونزی منتشر شد و مخاطبان جهانی را به تماشای خود دعوت کرد.

این فیلم داستانی واقعی از ایثار، عشق و امید را روایت می‌کند که بی‌شک می‌تواند نظر هر مخاطبی را به خود جلب کند. اگر به دنبال فیلمی هستید که شما را تحت تاثیر قرار دهد و روح شما را جلا دهد، تماشای “صدای امید” را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برای دانلود نسخه دوبله فارسی فیلم “صدای امید داستانی از پوسوم تروت” به وبسایت ویدو مراجعه کنید.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود فیلم صدای امید داستان پوسوم تروت
دانلود رایگان فیلم صدای امید داستان پوسوم تروت

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم صدای امید داستان پوسوم تروت Sound of Hope: The Story of Possum Trot 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟