0% (0 رای)

توضیحات سریال

سریال خاندان نینجاها در ژانر اکشن و درام به کارگردانی دیو بویل محصول کشور ژاپن در سال 2024 ساخته شده است.
در این سریال کنتو کاکو، یوسوکه اگوچی، تاکیمورا، کنگو کورا و نوبوکو میاموتو به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان سریال خاندان نینجاها

در اعماق تاریخ ژاپن، خاندان تاوارا به عنوان نینجاهای افسانه‌ای شناخته می‌شدند. مهارت و شجاعت آنها در تاریکی شب، دشمنان را به وحشت می‌انداخت. اما سرنوشتی غم‌انگیز در کمین آنها بود. حادثه‌ای ناگوار، خاندان تاوارا را ویران کرد و بازماندگان را مجبور به فرار و پنهان کردن هویت خود کرد. سال‌ها بعد، نسل جدید خاندان تاوارا در تلاش برای زندگی عادی هستند. آنها در سایه گذشته پنهان شده‌اند و سعی می‌کنند هویت نینجای خود را از دنیا مخفی نگه دارند. اما سرنوشت چیز دیگری برای آنها در نظر گرفته است. زمانی که ژاپن با بزرگترین بحران خود در تاریخ روبرو می‌شود، خاندان تاوارا بار دیگر به میدان می‌آیند. آنها باید از تاریکی بیرون آمده، مهارت‌های اجدادی خود را احیا کنند و برای نجات کشورشان بجنگند. اما این بازگشت آسان نخواهد بود. نسل جدید با چالش‌های متعددی روبرو است. آنها باید با تردیدها و ترس‌های خود کنار بیایند، هویت واقعی خود را بپذیرند و یاد بگیرند که چگونه از قدرت نینجای خود برای خیر استفاده کنند.

سریال خاندان نینجاها داستانی هیجان‌انگیز و پرماجرا از نبرد، فداکاری و رستگاری است. این سریال شما را به سفری در اعماق تاریخ ژاپن می‌برد و رازهای تاریکی را که خاندان تاوارا را احاطه کرده است، آشکار می‌کند.

درباره سریال خاندان نینجاها

سریال خاندان نینجاها توسط دو کمپانی Netflix Studios و Toho Studios تولید شد. و برای اولین بار در تاریخ 15 فوریه سال 2024 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، آرژانتین، بلژیک، هلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد.

تریلر سریال

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال خاندان نینجاها House of Ninjas 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟