84% (186 رای)

توضیحات فیلم

فیلم قلهک در ژانر کمدی، درام، خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته و نویسندگی مصطفی زندی، در سال 1401 تولید و در سال 1403 روانه سینماها شد.
در این فیلم بازیگرانی همچون هادی کاظمی، گوهر خیراندیش، نیما شعبان‌نژاد، هدیه بازوند، علی استادی، نسرین نصرتی، یاسر جعفری، الهام فراشاه و… به هنرمندی پرداخته اند.

داستان فیلم قلهک

جزئیات دقیقی از داستان فیلم “قلهک” منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد این فیلم حول محور اتفاقات طنز و سرگرم‌کننده‌ای در زندگی خانواده‌های ساکن در محله‌ی قلهک می‌چرخد. تضادهای طبقاتی، روابط همسایگی، مسائل روزمره و چالش‌های زندگی در این محله‌ی خاص، سوژه‌هایی هستند که می‌توان حدس زد در “قلهک” به آن‌ها پرداخته شده باشد.

درباره فیلم

مصطفی شایسته در مورد این فیلم می‌گوید: “در قلهک از بازیگران باتجربه و مطرح در کنار چهره‌های جدیدی که بیشتر از تئاتر به سینما آمده‌اند، استفاده شده است. هدف من از این کار، فراهم کردن فرصتی برای هنرمندان تئاتری بود که کمتر در سینما حضور دارند.”

انتخاب ژانر کمدی برای این فیلم، با توجه به نیاز جامعه به فیلم‌های شاد و مفرح، از دیگر نکات قابل توجه قلهک است. شایسته در این باره می‌گوید: “فیلمنامه اولیه من جدیت بیشتری داشت، اما طرح داستانی قلهک را یکی از دوستانم به نام مصطفی زندی به من پیشنهاد کرد و نظرم را جلب کرد. به نظرم جامعه امروز ما به فیلم‌های کمدی و سرگرم‌کننده نیاز دارد تا حال عمومی مردم بهتر شود.”

کارگردان قلهک همچنین به موضوع دستمزدهای بالای بازیگران در سینمای ایران اشاره می‌کند و می‌گوید: “امیدوارم هیچ تهیه‌کننده‌ای با بازیگران گران‌قیمت برای تولید فیلم روبرو نشود. این موضوع تاثیر زیادی بر تولید و عدم تولید فیلم دارد. در کل، دستمزدهای بالای بازیگران می‌تواند کل سینمای ایران را به خطر بیندازد. امروزه سرمایه‌گذاری در سینما کار آسانی نیست و سقفی دارد که گاهی اوقات دستمزد بازیگران از آن فراتر می‌رود. البته فیلم ما فقط در تهران فیلمبرداری شده و با سرمایه‌گذاری شخصی ساخته شده است.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم قلهک

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟