0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم تسخیر (Rapture) با ژانر درام، هیجان‌انگیز و معمایی محصول سال 2023 کشور فرانسه است.
در این فیلم بازیگرانی همچون هاندم آر.ماراک، بالسرام ای. سانگما، سلستین کی. سانگما، توریخو ای. سنگما و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم تسخیر

در اعماق روستایی دورافتاده در مگالایا، واقع در شمال شرقی هند، ترس و وحشت ریشه دوانده است. چند مرد جوان، به طرز مرموزی در طول شب‌های تاریک ناپدید می‌شوند و هیچ اثری از آنها باقی نمی‌ماند. اهالی روستا، متهم به آدم‌ربایی، خشم و انزجار خود را به خارجی‌های رهگذر نشان می‌دهند. اما در این میان، پیش‌گویی هولناکی از سوی کلیسا، سایه‌ای سنگین‌تر بر این تراژدی می‌اندازد. آنها از آغاز یک آخرالزمان 80 روزه خبر می‌دهند که تاریکی مطلق را به ارمغان خواهد آورد. در این فضای آشفته و وحشتناک، کاسان، پسری 10 ساله که از شب کوری رنج می‌برد، شاهد وحشتناکی است که تا به حال ندیده بود. روستای آرام آنها، به کابوسی هولناک تبدیل شده و جنگل‌های اطراف، مملو از خطرات ناشناخته است. کاسان، با وجود ناتوانی خود، مصمم است تا راز ناپدید شدن مردان جوان را کشف کند. او در تاریکی مطلق، به دنبال حقیقت می‌گردد و با خطرات مرگبار روبرو می‌شود.

درباره فیلم

فیلم تسخیر (Rapture) با نام اصلی Rimdogittanga، اثری دراماتیک، هیجان‌انگیز و معمایی محصول سال 2023 است که با همکاری پنج کشور هند، چین، سوئیس، قطر و هلند به روی پرده سینماها آمده است. دومینیک سانگما، نویسنده و کارگردان توانمند، سکان هدایت این فیلم را در دست گرفته و داستانی پرکشش و رازآلود را به تصویر می‌کشد.

سانگما در این فیلم به موضوعاتی عمیق و انسانی مانند ترس، تاریکی، ایمان و امید می‌پردازد. فیلمبرداری زیبا و موسیقی متن گیرا، فضایی هولناک و رازآلود را خلق می‌کند که مخاطب را تا انتها درگیر داستان نگه می‌دارد.

تسخیر، اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم Locarno Film Festival در سوئیس به نمایش درآمد و پس از آن، جایزه‌ها و افتخارات متعددی را در جشنواره‌های مختلف کسب کرد. این فیلم، نظر مثبت منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کرده و به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال 2023 شناخته می‌شود.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم تسخیر Rapture 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟